Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #1 Skrevet 26. mai 2021 Noen som driver med dette? Jeg har lyst å prøve meg hjemme,men er usikker på hvor vanskelig det er. Noen med erfaring? Hva bør jeg isåfall bruke? Gel/polygel/akryl/annet? Anonymkode: e3df2...bb9
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Jeg legger polygel på meg selv, blir sånn passe fint. Holder ikke like lenge som om jeg hadde gjort det hos proffe, men det gjør ikke så mye. Tar litt tid, men synes ikke det er så vanskelig. Mange gode videoer på youtube. Anonymkode: d3c29...0a2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Ja det er polygel jeg har sett mest på. Hvordan landet du på det og ikke f.eks akryl? Hvor lenge sitter dine på? Og må du fjerne og sette på nytt,eller fyller du bare på? HI Anonymkode: e3df2...bb9
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja det er polygel jeg har sett mest på. Hvordan landet du på det og ikke f.eks akryl? Hvor lenge sitter dine på? Og må du fjerne og sette på nytt,eller fyller du bare på? HI Anonymkode: e3df2...bb9 Jeg brukte akryl før, og har også brukt vanlig gele. Synes polygel er litt enklere å jobbe med, og det blir et penere og mer naturlig resultat, synes jeg da:) Anonymkode: d3c29...0a2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg brukte akryl før, og har også brukt vanlig gele. Synes polygel er litt enklere å jobbe med, og det blir et penere og mer naturlig resultat, synes jeg da:) Anonymkode: d3c29...0a2 De sitter på i va 3 uker, da tar jeg de av pga av de begynner å bli stygge. Bruker jo ekstreme mengde antibac nå, så mistenker at det er derfor. Da lar jeg neglene hvile en stund før jeg setter på nye. Anonymkode: d3c29...0a2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): De sitter på i va 3 uker, da tar jeg de av pga av de begynner å bli stygge. Bruker jo ekstreme mengde antibac nå, så mistenker at det er derfor. Da lar jeg neglene hvile en stund før jeg setter på nye. Anonymkode: d3c29...0a2 Tusen takk for svar, da blir det nok polygel😊 Anonymkode: e3df2...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå