Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg er 37 år. Har alltid vore ein frysepinne, men nå får jeg skikkelig varmetokter innimellom. Bruker hormonspiral og har uansett ikkje mens, så kan ikkje følge med på den. Anonymkode: 14af9...2d4
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Jeg begynte rundt 41. Startet med at mens fusket. Hetetoktene kom to år senere. Og det var så rart, fra en dag til en annen så fikk jeg ti om dagen. Er helvete. Måtte begynne på hormoner for å klare å fungere. Få time hos gynekolog. Det er vanskelig å se på blodprøver da nivået svinger hele tiden så du skal ha flaks med prøvetidspunkt. Gynekologen så på ultralyd at det hadde startet. Anonymkode: ed4c6...65d
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Gå til legen! Her inne tror jo alle at de er kommet i overgangsalderen i stedet for å gå til legen. Det kan bli farlig. Det du beskriver kan godt være stoffskiftet. Anonymkode: de73a...6d0
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg begynte rundt 41. Startet med at mens fusket. Hetetoktene kom to år senere. Og det var så rart, fra en dag til en annen så fikk jeg ti om dagen. Er helvete. Måtte begynne på hormoner for å klare å fungere. Få time hos gynekolog. Det er vanskelig å se på blodprøver da nivået svinger hele tiden så du skal ha flaks med prøvetidspunkt. Gynekologen så på ultralyd at det hadde startet. Anonymkode: ed4c6...65d Hvordan ser de det på ultralyd? Anonymkode: e0bcf...998
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 Jeg er 59 år, har enda ikke hatt noe av det dere har... Rart det er så forskjellig. Anonymkode: cb4c0...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå