Gå til innhold

La dette være skyggestrek?🥴

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normal sine tester, vet ikke om de er til å stole på? Vil helst ikke ha strek😯litt panikk her  selv om jeg regner med det ikke er noe, tatt i stad, 2 t siden jeg tisset sist.

Snapchat-1935493913.jpg

Anonymkode: 92235...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den der er nok positiv. 

Anonymkode: cdef2...5a2

Skrevet

Ser positiv ut for meg. Slik så min ut også da jeg testet tidlig. Ta en ny en i morgen tidlig.

Anonymkode: 51b89...2a8

Skrevet

Den ser positiv ut 

Anonymkode: 1680f...96f

Skrevet

Positiv. 

Anonymkode: 52838...ebb

Skrevet

Ser positiv ut for meg også.

Skrevet

Hi her! Nå kjenner jeg pulsen øke. Tok test fordi jeg har trodd mensen var på vei,den er uregelmessig. I natt våknet jeg å måtte på do, og i går kunne jeg ikke ta markløft på trening fordi jeg hadde vondt i bekkenet. Jeg vet sjansen er minimal, og streken er jo veldig svak. Håper på negativ i morgen😨😨 Så ferdig med små, atpåklatten er 7! Ingen som vil si den ser negativ ut???😂😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hi her! Nå kjenner jeg pulsen øke. Tok test fordi jeg har trodd mensen var på vei,den er uregelmessig. I natt våknet jeg å måtte på do, og i går kunne jeg ikke ta markløft på trening fordi jeg hadde vondt i bekkenet. Jeg vet sjansen er minimal, og streken er jo veldig svak. Håper på negativ i morgen😨😨 Så ferdig med små, atpåklatten er 7! Ingen som vil si den ser negativ ut???😂😅

Normal sine tester er kjent for å få skyggestreker.

Anonymkode: 53cfa...bd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Normal sine tester er kjent for å få skyggestreker.

Anonymkode: 

Håper det gjelder for denne. Men må vel bare teste på nytt i morgen. Blir den og uklar, kjøper jeg en digital. Var uforsiktige en gang for 11-13 dager siden, så vet jo det er en knøttliten sjanse selv om jeg er godt voksen.

Skrevet

Skyggestreker er vel gjerne uten farge, mens svakt positive tester har litt farge?

Da er den i tilfelle svakt positiv.

Men du må nesten ta en ny i morgen tidlig for å få sikkert svar.

Anonymkode: 3f761...bff

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skyggestreker er vel gjerne uten farge, mens svakt positive tester har litt farge?

Da er den i tilfelle svakt positiv.

Men du må nesten ta en ny i morgen tidlig for å få sikkert svar.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Håper det gjelder for denne. Men må vel bare teste på nytt i morgen. Blir den og uklar, kjøper jeg en digital. Var uforsiktige en gang for 11-13 dager siden, så vet jo det er en knøttliten sjanse selv om jeg er godt voksen.

Den digitale slåt ut litt senere enn de andre. Så du kan få negativ digital og positiv annen test, og noen dager senere er den digitale også positiv.

Skrevet

Nytt bilde i morgen, helt klart!!!

Anonymkode: fb7bc...628

Skrevet

Om det er såååå krise og bli gravid, hvorfor ikke sterilisere seg? 🤔 den ser svak positiv ut for meg også. 

Anonymkode: c3ba6...0c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Om det er såååå krise og bli gravid, hvorfor ikke sterilisere seg? 🤔 den ser svak positiv ut for meg også. 

Mannen har time til dette i slutten av juni🙈 vi har brukt kondom siste 3 mnd men ble litt ivrige en kveld! Jeg brukte mellom 1-3 år på å bli gravid med de andre barna! Typisk min flaks🤣må jo le og!

Skrevet

Altså, nå har jeg zoomet inn, og studert nøye. Jeg ser kun en strek. MEN, ville ha brukt litt mer penger og oppgradert til en CB fra apoteket i morgen👍. Lykke til!

Anonymkode: 5e560...223

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Normal sine tester, vet ikke om de er til å stole på? Vil helst ikke ha strek😯litt panikk her  selv om jeg regner med det ikke er noe, tatt i stad, 2 t siden jeg tisset sist.

Snapchat-1935493913.jpg

Negativ

Anonymkode: 7f72c...7b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Mannen har time til dette i slutten av juni🙈 vi har brukt kondom siste 3 mnd men ble litt ivrige en kveld! Jeg brukte mellom 1-3 år på å bli gravid med de andre barna! Typisk min flaks🤣må jo le og!

Haha..fort gjort🤣 

Skrevet

Du må oppdatere i morgen da😉

Anonymkode: 3f232...2d4

Skrevet

Ser bare en strek...

Anonymkode: a136b...3c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ser bare en strek...

Anonymkode: a136b...3c0

Er du blind?

Anonymkode: cdef2...5a2

Skrevet

Ser bare en strek. Den er negativ. 

Anonymkode: 5a4b5...86f

Skrevet

Jeg så streken med en gang. Er det forskjell på mobiler kanskje? Jeg måtte ikke gni meg i øynene engang, så streken med en gang.

Anonymkode: 78422...522

Skrevet

Tror det er veldig mange troll her i dag, eller så ser folk syner. Det er bare én strek, hvilken betyr at den er negativ... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tror det er veldig mange troll her i dag, eller så ser folk syner. Det er bare én strek, hvilken betyr at den er negativ... 

Nei, jeg ser to. Den ene er veldig svak, men man ser den. Tror kanskje det kan ha med skjerm på mobil/PC å gjøre?

Anonymkode: bc836...6b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Nei, jeg ser to. Den ene er veldig svak, men man ser den. Tror kanskje det kan ha med skjerm på mobil/PC å gjøre?

Anonymkode: bc836...6b8

Nope

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...