Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal hjem til mitt hjemsted på ferie en uke, og noen dager på hotell i Loen. 

Har lyst til å bestille i Kristiansand også. Var uheldig i fjor. Våknet med vondt i halsen den dagen vi skulle i Dyreparken.. så det var bare å reise hjem. 6.000+ rett ut av vinduet.  Prøver kanskje på nytt i år 😊

Anonymkode: ed0b8...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på hytta som alle andre år. For meg blir det ingen endring såfremt ikke det stenges ned igjen. 

Anonymkode: fe6c2...68d

Skrevet

I fjor reiste vi nordover, i år blir det tur sørover. Starter i Bergen og kjører Stavanger, Lysefjorden, Lista, Kristiansand, Mandal og Tønsberg.

Alt av overnattinger er booket. Det samme med aktiviteter. Alt er selvsagt mulig å avbestille. Har med telt og soveposer som kan benyttes ved behov:)

Anonymkode: 98b00...0b7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi skal hjem til mitt hjemsted på ferie en uke, og noen dager på hotell i Loen. 

Har lyst til å bestille i Kristiansand også. Var uheldig i fjor. Våknet med vondt i halsen den dagen vi skulle i Dyreparken.. så det var bare å reise hjem. 6.000+ rett ut av vinduet.  Prøver kanskje på nytt i år 😊

Har dere ikke reiseforsikring?

Skrevet

To uker på Mallorca i slutten av juli / begynnelsen på august. Ellers noen småturer i Norge for å besøke familie.

Anonymkode: 36ae4...476

Skrevet

Vet ikke enda, kommer an på om det kommer vaksinepass eller ikke.

Kunne tenke meg en tur til Danmark for å besøke familien som bor der.

Anonymkode: 0b151...3c1

Skrevet

vi skal til  :

Hellas ( jeg og samboer,mens de 2 største er med faren sin til Italia, 2 åring skal være hjemme med farmor på hytta i Stavern )

London ( alle sammen )

Lofoten

ålesund

Kanskje en tur i kristiansand dyrepark ( blir nok siste gang før de 2 største blir for gamle, de er nå 2, 9 og 12 )

Så skal vi ta kiel båten , blir bare oss og 2 åring, da de 2 største er med sin far

Anonymkode: c503c...2ff

Skrevet

Jeg har leid leilighet gjennom Airbnb i Kristiansand og i Stavanger. Datteren min på 14 og jeg skal kjøre i sommer. 

Anonymkode: 989fa...2f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

vi skal til  :

Hellas ( jeg og samboer,mens de 2 største er med faren sin til Italia, 2 åring skal være hjemme med farmor på hytta i Stavern )

London ( alle sammen )

Lofoten

ålesund

Kanskje en tur i kristiansand dyrepark ( blir nok siste gang før de 2 største blir for gamle, de er nå 2, 9 og 12 )

Så skal vi ta kiel båten , blir bare oss og 2 åring, da de 2 største er med sin far

Hvor mange uker med ferie har dere med tanke på karantene?

Anonymkode: 71713...5fa

Skrevet
Kamomille skrev (12 timer siden):

Har dere ikke reiseforsikring?

Vi fikk ikke dekket det så lenge det ikke var legeerklæring. 

Skrevet

Håper på Hellas . Utover det blir det seiling på gutta og forhåpentligvis noen overnattinger på hotell og gode middager ute på oss voksne . Håper også på mange strand dager og vinkvelder med venninner . 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Vi fikk ikke dekket det så lenge det ikke var legeerklæring. 

Men det er jo deres egen feil! Selvfølgelig må sykdom dokumenteres med legeerklæring hvis man ønsker et forsikringsoppgjør.

Skrevet
Kamomille skrev (36 minutter siden):

Men det er jo deres egen feil! Selvfølgelig må sykdom dokumenteres med legeerklæring hvis man ønsker et forsikringsoppgjør.

Har jeg i mitt innlegg klaget over forsikringsoppgjør?

I fjor var det, som nå, pandemi. Vi var ikke syke i den forstand at vi kunne kreve å oppta tiden til fastlegen. Men vi tok ansvar og unngikk Dyreparken når vi opplevde luftveissymptomer. Så da tapte vi penger, og vi vil kanskje forsøke på ny i pr. Mer enn det har jeg vel ikke sagt i mitt innlegg.

Jeg syns det er synd at man ikke kunne fått en  mulighet til å benytte ubrukt billett en annen gang, selvsagt ved ledig kapasitet - men det er en annen sak.. 

Skrevet

Er det muligheter for å reise utenlands etter 1 juli? Eller kun for fullvansinerte

Anonymkode: 2441c...050

Skrevet

Trønderlag, vestlandet og Rondane. Kanskje en tur til sørlandet. Alt er ikke planlagt enda. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er det muligheter for å reise utenlands etter 1 juli? Eller kun for fullvansinerte

Anonymkode: 2441c...050

Det vet vi ikke enda. Mer info før 1 juli er ventet 

Skrevet

Hadde tenkt meg en tur til Østlandet for å besøke familie, men ser ut som det må avlyses da jeg nok får vaksine i løoet av de ukene vi har ferie 🙄 Så da blir det hjemmeferie. 

Anonymkode: 11c95...192

Skrevet

Har ikke bestilt noe. Hadde tenkt å ta en tur til Trondheim, men må se det an mtp smittesituasjonen. Hadde ikke reist akkurat nå for å si det sånn...

Anonymkode: 3bb1f...b51

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Har jeg i mitt innlegg klaget over forsikringsoppgjør?

I fjor var det, som nå, pandemi. Vi var ikke syke i den forstand at vi kunne kreve å oppta tiden til fastlegen. Men vi tok ansvar og unngikk Dyreparken når vi opplevde luftveissymptomer. Så da tapte vi penger, og vi vil kanskje forsøke på ny i pr. Mer enn det har jeg vel ikke sagt i mitt innlegg.

Jeg syns det er synd at man ikke kunne fått en  mulighet til å benytte ubrukt billett en annen gang, selvsagt ved ledig kapasitet - men det er en annen sak.. 

Takk! 👍 Det er ikke alle som hadde gjort det når de først hadde reist dit.

Anonymkode: 387c1...9bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk! 👍 Det er ikke alle som hadde gjort det når de først hadde reist dit.

Anonymkode: 387c1...9bd

❤️

Det var veldig kjedelig, men vi syns det var det eneste riktige. 

Skrevet

Jeg håper jeg kan ts mrg fri en helg. Da skal jeg ta en god fottur.

Anonymkode: c7948...09e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.5.2021 den 20.23):

vi skal til  :

London ( alle sammen )

Lofoten

ålesund

Gi faen i Lofoten da. Vi vil ikke ha folk hit som del av Europa og Norges turné mens det fortsatt er pandemi.

Anonymkode: 94f4b...516

Skrevet

Bare være hjemme og dasse rundt. Å bruke penger på ferie i Norge er uaktuelt. Det er ikke verdt det.

Anonymkode: 8a56f...790

Skrevet
On 5/26/2021 at 8:47 PM, Anonym bruker said:

Hvor mange uker med ferie har dere med tanke på karantene?

Anonymkode: 71713...5fa

vi har 6 ukers ferie, tar ikke fri ellers i året bortsett fra hellig dager

Skrevet

Til Danmark ❤

Anonymkode: 19af4...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...