Gå til innhold

Søker venner


Rotepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pernille_400 skrev (1 minutt siden):

Hei rotepus! Jeg kunne likt meg å snakke med deg litt:) hva dine interesser?

Mine interesser er å lage burgere dette er en hobby jeg føler er ganske god i jeg liker også å bake en god del hva er dine interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rotepus said:

Mine interesser er å lage burgere dette er en hobby jeg føler er ganske god i jeg liker også å bake en god del hva er dine interesser?

HEG tror du skal gå to hakk ned. Du snakker med ungen til helstrøm. Jeg lærte å lage burgere fra faren min da jeg var 2. jeg er bedre en deg og vi kan ha burger konkuranse om du absolutt vil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille_400 skrev (Akkurat nå):

HEG tror du skal gå to hakk ned. Du snakker med ungen til helstrøm. Jeg lærte å lage burgere fra faren min da jeg var 2. jeg er bedre en deg og vi kan ha burger konkuranse om du absolutt vil det.

Var da absolutt ikke sånn jeg mente at det skulle komme ut men kan gjerne ta en burger  kamp hvis det er ønskelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Rotepus said:

Var da absolutt ikke sånn jeg mente at det skulle komme ut men kan gjerne ta en burger  kamp hvis det er ønskelig;)

Nei! Jeg har også ett stort crush på han derre Kirk hammett fra metallica. Om du liker Arctic Monkeys er vi nok ganske gode venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pernille_400 skrev (Akkurat nå):

Nei! Jeg har også ett stort crush på han derre Kirk hammett fra metallica. Om du liker Arctic Monkeys er vi nok ganske gode venner

Det var ikke forventet er en fan av Metallica og arctic monkeys selv. Liker du AC/DC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Rotepus said:

Det var ikke forventet er en fan av Metallica og arctic monkeys selv. Liker du AC/DC?

Jaja liker noe fra de også👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...