Anonym bruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg vil leie en campinghytte/leilighet el.l men det må være sentralt ift togstasjon. Og må være bademuligheter/lekeplass. Noen tips? Har ikke førerkort, derfor viktig at vi kan gå fra togstasjonen. Larvik, tønsberg, holmestrand el.l? Kan også vurdere hotell, men det må da være basseng eller nært en strand (og barnevennlig, dvs ikke et spa-anlegg siden barna er små). Anonymkode: ea7f1...617
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Det finnes ikke. bruk Google Maps så ser du hvor togstasjonene er lokalisert ift campingplassene Anonymkode: eee9c...8e6
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Du må bytte til buss for å komme til campingplassene. https://www.vkt.no/reise/reiseplanlegger/ Anonymkode: d8d18...1b7
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Jeg bor i Larvik. Ingen campingplasser med gå-avstand her. Men bussterminalen er ved siden av tog-stasjonen, så enkelt å komme seg videre til campingplasser. Har ingen erfaring med plassene rundt her, annet en turer forbi, men de ser flotte ut. Anonymkode: 6c7b4...c51
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Ellers er både grand hotell og farris bad sentrert rett ved strand og bad. Begge er i gå-avstand fra togstasjonen. Anonymkode: 6c7b4...c51
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Ok. Var vel litt for mye å håpe på, er ikke lokalkjent i områdene der men finner vel ut av hvilke busser som går hvor 😅 farris bad føler jeg ikke er et sted jeg kan ta med 2 barnehagebarn😳 Anonymkode: ea7f1...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå