Gå til innhold

Hva tror dere? Snortet Italias vokalist kokain?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bryr seg? 

Anonymkode: 1eb3e...857

Skrevet

Nei, absolutt ikke 🙄🙄🙄

alle sitter og jubler, han jubler også, men bøyer seg ned for å se på gulvet, eller ta opp noe, men reiser seg raskt opp når de er på kamera - naturlig nok

Hvorfor i alle dager skulle han ta kokain det? Og foran moren sin? 

Anonymkode: 31612...99b

Skrevet

Tull og tøys. Tror ikke det var dop. Media. 🙄

Anonymkode: aeee2...ff2

Skrevet

Nei 

Anonymkode: db665...fbc

Skrevet

Bare tull.. Ingen setter vel frem kokain i en slik setting. Ikke utvider han nesebor heller

Anonymkode: 8499d...051

Skrevet

Nei

Anonymkode: affb5...2f8

Skrevet

Nei

Anonymkode: a422d...076

Skrevet

Nei! 

Anonymkode: fd1d6...af8

Skrevet

Media? Hva mener dere? Forteller ikke media alltid sannheten? 🙄

Anonymkode: b42cd...4d2

Skrevet

Ja, helt klart gjorde han noe høyst ulovlig som han kunne fått mange år i fengsel for åpenlyst på tv. Helt klart.

Men selv om han er uskyldig så synes jeg det er bra han må bevise at han er det.

Anonymkode: 42538...d36

Skrevet

Anemisk tynn rockestjerne og kokain, ikke første gang i historien... Kan virke som han trodde kameraene ikke var på dem akkurat da. 

Skrevet

Ville vært tidenes teiteste sted å dra ei stripe. Selvfølgelig gjorde han ikke det. Ser ganske klart at han ser på noe på gulvet, men folk vil jo tro det verste pga at han er rocker.

Anonymkode: cae41...a75

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, helt klart gjorde han noe høyst ulovlig som han kunne fått mange år i fengsel for åpenlyst på tv. Helt klart.

Men selv om han er uskyldig så synes jeg det er bra han må bevise at han er det.

Jeg syns det er forkastelig om han må bevise det.

Men jeg tror han vil det selv, uten krav om det.

Det er bare trist hele greia. 

Skrevet
frk Nilsen skrev (48 minutter siden):

Anemisk tynn rockestjerne og kokain, ikke første gang i historien... Kan virke som han trodde kameraene ikke var på dem akkurat da. 

Jeg sier det igjen. Moren sitter rett ved siden av. Litt av en familierelasjon i så fall. 

Og det du sier der summerer opp alle fordommene som fikk ham opp i denne situasjonen i første omgang. Hadde en av de andre artistene bøyd seg bed ville ingen sagt noe

Latterlig

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

👆 dette 

Glem å gjemme deg på toalettet, gjør det heller åpenlyst på tv foran mange mennesker når du også vet at du blir filmet 😄

Anonymkode: 29ddd...78a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

👆 dette 

Glem å gjemme deg på toalettet, gjør det heller åpenlyst på tv foran mange mennesker når du også vet at du blir filmet 😄

Anonymkode: 29ddd...78a

Og når hele bandet - inkluderer selv sitter og jubler. Sånn i tilfelle noen skulle overse dem når han gjorde det, liksom.. 

Skrevet

Flippet innom MGP i går og første tanken var at her er det noen som går på sentralstimulerende av noe slag. Blir ikke overrasket, nei. 

Anonymkode: 81f17...43c

Skrevet

Hvis han i ettertid skulle avgi en positiv test er jo ikke det noe bevis på at han tok det akkurat da.kunne de ikke heller testet stedet han satt? Uansett vile eet ikke gjort musikken dårligere.

Anonymkode: 331e1...32f

Skrevet

Så ikke ut som han gjorde det en gang. Skjønner ikke fuzzet....

Anonymkode: e8ffa...30a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...