Gå til innhold

Hva skjer med gutten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 2,5 år. Livredd for å disse og har kjempe høydeskrekk. Hva kan være grunnen? 

Anonymkode: 0efbe...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, han er liten?

Anonymkode: a1c6d...b76

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Eh, han er liten?

De fleste små barn liker å disse litt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De fleste små barn liker å disse litt?

Disse? Jeg antar du mener huske. 

Skrevet

Joda, men det er ikke noen krise at han ikke liker det heller. 

Anonymkode: bb0d9...27c

Skrevet

Disse? Aldri hørt om. 

Noen nevnte at det er å huske? 

Noen liker å huske, andre liker å grave i sandkassa. Ikke tving barnet hvis det ikke vil Kanskje barnet vil om noen mnd. 

Anonymkode: 04692...2f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Disse? Aldri hørt om. 

Noen nevnte at det er å huske? 

Noen liker å huske, andre liker å grave i sandkassa. Ikke tving barnet hvis det ikke vil Kanskje barnet vil om noen mnd. 

Disse brukes flere steder i rogaland ihvertfall. Her jeg har flytta til heter det å reile. Tok ei stund før jeg forstod hva det betydde 🙈

Anonymkode: a22d1...81a

Skrevet

Dropp det da. Ingen krise om han ikke vil huske? 

Anonymkode: 5a340...dc9

Skrevet

Gutten min likte ikke å disse, klatre eller rutsje i rutsjebane før han var 4 år, helt normalt, jeg ser ikke problemet. 

Anonymkode: 6ac6e...962

Skrevet

Barn er forskjellige. Mine 2 eldste fikk fort perspektiv og tenkte på konsekvenser i en alder av 2-3 år. Plutselig ble høyder noe å frykte fordi du kan dette å slå deg osv. Ikke turte de å kjøre så raskt på sykkel osv. ikke uvanlig i mine øyne.

... Den 3 er uredd for alt. Kan hoppe utenfor et stup uten tanke for at det er farlig eller vondt😅

Dette er ikke noe å problematisere. Me. Greit å trygge litt . Kan hende at han har erfart i bhg å dette fra huska , men kan da trygges på at det hår bra de fleste ganger:)

Anonymkode: d40b0...0da

Skrevet

Hadde ikke gjort noe ut av det. Unger kan være redd for forskjellige ting. Men, min minste er ganske nærsynt, hun var redd for å huske og høyder da hun var liten, tror at hun mistet overblikket når det var fart kombinert med nærsynt. Da hun fikk briller ble hun brått mye tøffere på masse. Så greit å ha det i bakhodet da. Ellers så er jo barn forskjellige som voksne. Noen er mer forsiktig og trenger tid på å våge ting. 

Anonymkode: 1ce6a...a4b

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Disse brukes flere steder i rogaland ihvertfall. Her jeg har flytta til heter det å reile. Tok ei stund før jeg forstod hva det betydde 🙈

Anonymkode: a22d1...81a

Ok Takk for lærdom. 😊 Bor i " Østfold.", har bare hørt om huske. 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Ok Takk for lærdom. 😊 Bor i " Østfold.", har bare hørt om huske. 🙈

Disse og rutsje er vanlige ord i Bergen også, men på Østlandet sier dere huske og skli. Vi sier forøvrig boss og skillingsboller også, og ikke søppel og kanelsnurrer. 

Anonymkode: 9542f...8eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Han er 2,5 år. Livredd for å disse og har kjempe høydeskrekk. Hva kan være grunnen? 

Det er jo bra han ikke liker å disse. Er ikke pent å drive å disse andre, det er jo erting/mobbing. Synes du en på 2.5 burde like det? 

Anonymkode: e9163...156

Skrevet

Hva er galt med gutten din fordi han er redd for å huske i en alder av 2,5 år?

Men kjære deg, nå synes jeg du overdriver noe voldsomt og lager en stor sak ut av ingenting! Hva så om han ikke vil huske, han er bare 2,5 år gammel, noen barn liker ikke å huske, andre liker ikke å skli og andre igjen er redd for helt andre ting. Barn er forskjellige.

Men at du skriver "hva er galt med gutten min", hallo! Ingenting. Slapp av!

Anonymkode: ded57...a75

Skrevet

Me disser 😅på Vestlandet.

Det er heilt normalt, nokon kan ikkje få nok fart og nokon stivner heilt til og får panikk bare dei sitter på ei disse 🙂

Anonymkode: 3769d...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...