Gå til innhold

Noen her som har god erfaring med akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva brukte dere det for?

Anonymkode: 7be51...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kraftig bekkenløsning med siste, og det ble verre etter fødsel. Så prøvde akupunktur, og kjente bedring etter første gang, og trengte bare 6 behandlinger så var jeg så og si bra. 

Så prøvde jeg for 2 år siden, da jeg sliter sånn med allergi og astma. Hadde vel 8 behandlinger. Ble mye bedre av astmaen, men var ingen endring på allergien.

Anonymkode: 3ea55...fe1

Skrevet

Jeg brukte det for utfordringer med infertilitet, god erfaring. 

Skrevet

Takk for svar!

Ser det skal hjelpe mot alt fra muskel og leddplager, stress og høyt blodtrykk.

Har dere tro på det?

Litt redd for å kaste penger ut av vinduet 😅🙈

Hi

Skrevet

Jeg har brukt det pga hodesmerter som ingen har funnet noen grunn til, eller nå vet de litt mer men det er tyve år siden grunnen kom og ikke noe som kunne vært fikset eller som kan fikses. 

Jeg følte igrunn ikke at det hjalp noe, men det har hjulpet noe siden smertestillende begynte å virke. Fra å ikke ha noe som hjalp litt, hjalp smertestillende til at jeg kunne leve ganske normalt. Gikk på endel behandlinger. Sluttet og tok noen innimellom når medisinene hjalp mindre igjen. 

En mirakelkur tror jeg ikke det er, men at det kan hjelpe tror jeg. Hva eller hvorfor bryr jeg meg ikke om, bare det hjelper meg litt. Om det var pga nålene, eller at jeg der faktisk klarte å slappe av på en måte kroppen min trengte har ingen ting å si for meg. For jeg syns det var helt ekstremt avslappende. 

Anonymkode: 5b297...a33

Skrevet

Jeg har svært god erfaring med øre-akupunktur. Veldig effektivt mot mine plager.

Skrevet

Vi prøvde det mot småbarnskolikk. Null effekt, og i ettertid angrer jeg på at vi var så desperate at vi prøvde det. 

Anonymkode: 91ac3...5ef

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar!

Ser det skal hjelpe mot alt fra muskel og leddplager, stress og høyt blodtrykk.

Har dere tro på det?

Litt redd for å kaste penger ut av vinduet 😅🙈

Hi

Jeg tror helt klart på det. Men du må gå til noen med den godkjente utdannelsen. Fikk akupunktur under fødselen, og det vr jo av noen med helgekurs. Og det gikk ikke bra. Jeg er hun som svarte først som det har hjulpet på, og den gangen med bekkenløsning, fikk jeg beskjed om at jeg responderer svært bra på akupunktur. Jeg ble bra mye raskere enn hva hun hadde trodd. Og noen responderer bra som meg, noen litt og noen ikke. Og man må jo neste prøve for å finne ut av det. 

Jeg tror jo ikke det hjelper mot alt. 

Anonymkode: 3ea55...fe1

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vi prøvde det mot småbarnskolikk. Null effekt, og i ettertid angrer jeg på at vi var så desperate at vi prøvde det. 

Anonymkode: 91ac3...5ef

Ingen grunn til å angre da, det er ikke skadelig (annet enn for lommeboka eventuelt). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...