Gå til innhold

Ikke mensen, ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lite skal til før mensen ikke kommer? For to måneder siden fikk jeg mensen midt på pillebrettet og jeg blødde i 14 dager før jeg var hos gynekolog. Fikk da tabletter for å stoppe blødningen. Måneden etter fikk jeg eb liten blødning, men nå er jeg en uke over tiden. Jeg har menssmerter, men ingen mens. Jeg vet jeg ikke er gravid da jeg har vært på UL 3 ganger siste måneden for sterke smerter i øvre del av magen og de har da sett overalt så jeg vet at jeg ikke er gravid. Samt at p-pillene er tatt like slavisk som alltid.

Jeg har gått ned 10 kg de siste 5 mnd., men det er jo ikke ekstremt fort så ser ikke at det skulle være noen årsak. Jeg har jobbet en god del i det siste med 15 timers dager så mulig det har noe å si. Mulig tablettene jeg fikk for to måneder siden også er en årsak.

Er det noen måte man kan fremprovosere mensen på? Blir stresset når ting plutselig ikke virker som det skal i kroppen

Anonymkode: fc81f...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har gått ned 10 kg de siste 5 mnd., men det er jo ikke ekstremt fort så ser ikke at det skulle være noen årsak.

Det kommer jo helt an på utgangspunktet.

Ta dette med legen. 

Anonymkode: 62251...482

Skrevet

Du må jo utredes. Magesmerter, uregelmessig blødning og vektnedgang er jo kombinert sterk indikator på sykdom. 

Anonymkode: de856...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...