Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #1 Skrevet 22. mai 2021 Laang historie med mann som drakk (drikker) for mye, tidligere har mishandlet meg psykisk. Endelig greide jeg å gå, men nå gjør det så vondt! Jeg angrer jo ikke, men det er som om da jeg var oppe i det hadde jeg det så vondt pga han at jeg ikke tok til meg hvordan det ville føles å være alene. Han har begynt å date andre, og det gjør jo enda vondere. Jeg har ikke noe ønske om det. Var sammen/gift i 18 år og har barn. Som sagt; jeg MÅTTE gå, jeg vet det, men hvorfor blir jeg sjalu og har det så vondt da? vær så snill ikke stygge kommentarer Anonymkode: 7b88d...06b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Det er helt naturlig at det gjør vondt. Det er en prosess du må gjennom. En dag av gangen - lykke til og klem. 💛 Anonymkode: 6c363...6c3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Som hun over sier, det er helt naturlig at det gjør vondt. Du gikk fordi du måtte, ikke nødvendigvis fordi du var ferdig med han. Og det kan ta tid. Du har vært utrolig flink som klarte å gå, så det viktig at du står i det, både for deg selv og barna❤️ Det kommer bedre dager for deg, og en dag vil du finne noen som behandler deg bra og som fortjener deg❤️ Anonymkode: 7f005...ab1
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Altså, det ligger i ditt hue. Du gjør ikke noe galt... Anonymkode: 26cbe...0e1
amandine Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Du må bare ta tiden til hjelp. Gå avstand. Gi deg selv tid. Det blir som en sorg, kanskje ikke over alt han er som du har mistet men sorgen over alt han ikke er, alt du håpet skulle bli, alt du planla og ventet på. Det er klart du må få sørge. Og så, snart, så går du videre. Du har gjort rett, du er sterk og har valgt riktig. Snart henger hjertet ditt med i svingene også.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Helt normalt! Det er en sorgprosess du må igjennom, selv om han var en dritt. Min erfaring er at det tar minst et år. Lykke til, snart reiser du deg som et sterkere menneske. Anonymkode: 4ec46...9b1
KellyTaylor Skrevet 23. mai 2021 #8 Skrevet 23. mai 2021 Dette er det mange som går igjennom, så du er ikke alene om det. Husket det tok meg over 1 år om å komme over exmann og var supersjalu da han datet andre, selv om vi var enige om bruddet. Ting tar tid noen ganger. Klem❣
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #9 Skrevet 23. mai 2021 Tusen takk for fine ord, jeg må bare komme meg gjennom det. Men det er grusomt. Det var liksom nå jeg skulle få det bra… men det kommer vel. Anonymkode: 7b88d...06b
amandine Skrevet 23. mai 2021 #10 Skrevet 23. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Tusen takk for fine ord, jeg må bare komme meg gjennom det. Men det er grusomt. Det var liksom nå jeg skulle få det bra… men det kommer vel. Anonymkode: 7b88d...06b Selvfølgelig! Du får det bedre enn bra! Det var jo ikke bra før, han var ikke bra og han ER ikke bra slik du forteller at han er. Vær bare glad til at du har så mye mot at du har klart å gå. Det er alltid tyngst i starten.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #11 Skrevet 23. mai 2021 Det blir så mye bedre etterhvert. Klem Anonymkode: a6e51...2bb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #12 Skrevet 23. mai 2021 Helt naturlig. Men det blir bedre etterhvert. Og du får det mye bedre ❤️ Anonymkode: 9412b...d7c
Twintipp Skrevet 23. mai 2021 #13 Skrevet 23. mai 2021 Vi mennesker er dessverre ikke komprimert til å like det som er best for oss bestandig. Vi er glad i vaner, og derfor husker man ofte kun de fine sidene ved en eks for eksempel, i starten. Hjernen trenger tid til å omprogrammere seg, og vaner skal brytes og etableres på nytt, og det krever sin kvinne. Men, DET GÅR OVER!! En dag vil du være enda mer lykkelig, du vil ikke finnes sjalu, snarere lykkelig for at det ikke er deg. Det er en grunn til at mennesker i destruktive forhold ofte velger dette på nytt, det er slik de er «programmert». Stå i det!!! Gi deg tid. Det vil gå over! Og du er FLINK👋🏼👋🏼
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2021 #14 Skrevet 23. mai 2021 Mange klemmer fra meg til deg. Du er vannvittig tøff som har klart å komme deg vekk fra det. Du må se på hvor sterk du er. Hvor riktig du gjør ting. Du gjør det rette for barna også. Du er flink. Prøv å tenke på fremtiden. Anonymkode: 7765f...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå