Gå til innhold

Elsparkesykkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har ungdommer med dette; 

Hvilket merke har dere?

Hva er viktig å vurdere/se etter ved kjøp av elsparkesykkel?

Anonymkode: e09d7...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er voksen, for meg så er rekkevidde og kraftig motor viktig, jeg bruker den til og fra jobb, leverer i barnehagen og til butikken, lader en gang i uken ca. Er veldig fornøyd med E-wheels, den jeg har kommer 3 varianter, Max, Pro og og E2S, nevøen min på 13 har E2S og er veldig fornøyd med den. Jeg har Max, det er den beste av de 3, Pro er midt i mellom. Men alle er veldig bra, bare litt forskjell på motor og rekkevidde. 

Anonymkode: 20949...d6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er voksen, for meg så er rekkevidde og kraftig motor viktig, jeg bruker den til og fra jobb, leverer i barnehagen og til butikken, lader en gang i uken ca. Er veldig fornøyd med E-wheels, den jeg har kommer 3 varianter, Max, Pro og og E2S, nevøen min på 13 har E2S og er veldig fornøyd med den. Jeg har Max, det er den beste av de 3, Pro er midt i mellom. Men alle er veldig bra, bare litt forskjell på motor og rekkevidde. 

Tusen takk for nyttig info😀

Anonymkode: e09d7...178

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leverer i barnehagen? Det er vel ikke lov å stå to på dem lenger, risikerer flere tusen kroner i bot.

Anonymkode: 45b45...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...