Gå til innhold

Flytt deg, di jævla hore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det får ei jente på 13 slengt fra eldre gutter som kommer forbi på sparkesykkel.

Hvor er vi på vei i samfunnet egentlig? 

Anonymkode: 9d7e4...53b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er såpass "Bitch" at eg hadde gått vidare med det om eg hadde funnet ut kven det var. Fullstendig uakseptabelt. 

Anonymkode: effe7...9f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Eg er såpass "Bitch" at eg hadde gått vidare med det om eg hadde funnet ut kven det var. Fullstendig uakseptabelt. 

Anonymkode: effe7...9f4

Hadde jeg vært der hadde jeg gjort det jeg kunne for å finne ut av det

HI

Skrevet

«Hore» er jo et helt akseptabelt ord for folk å bruke blitt. Bare hør på russesangene.

Anonymkode: 0ff28...536

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

«Hore» er jo et helt akseptabelt ord for folk å bruke blitt. Bare hør på russesangene.

Ja, det er et godt argument for å skrote seksualiserte og voldelige russelåter - hvis det sniker seg inn i hverdagsspråket, liksom.

Syns det er ille. 

Både hore, lesbe og fitte har hun blitt kalt før - så det preller vel av. Fy fader 🤬

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja, det er et godt argument for å skrote seksualiserte og voldelige russelåter - hvis det sniker seg inn i hverdagsspråket, liksom.

Syns det er ille. 

Både hore, lesbe og fitte har hun blitt kalt før - så det preller vel av. Fy fader 🤬

Ja det er helt krise.

Hvis du bruker rasistiske «kallenavn» i dag, så får du (heldigvis) nærmest hele samfunnet etter deg. Det er sosialt selvmord. Det er omsider blitt nesten like uakseptabelt å slenge om seg med «jævla homo». Men «hore» og «fitte», det aksepterer samfunnet fremdeles. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det kan være sånn!

På meg virker det som om kvinner, innlegg halvparten av befolkningen, er den gruppa som har MINST beskyttelse når det gjelder krenkelser og diskriminering. Samtidig er kvinner den gruppen som får minst fokus når det gjelder nettopp dette. Det er liksom «greit» å krenke og diskriminere når det er kvinner som er mottakerne. 
Samfunnet er elendige på å beskytte døtrene sine.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja det er helt krise.

Hvis du bruker rasistiske «kallenavn» i dag, så får du (heldigvis) nærmest hele samfunnet etter deg. Det er sosialt selvmord. Det er omsider blitt nesten like uakseptabelt å slenge om seg med «jævla homo». Men «hore» og «fitte», det aksepterer samfunnet fremdeles. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det kan være sånn!

På meg virker det som om kvinner, innlegg halvparten av befolkningen, er den gruppa som har MINST beskyttelse når det gjelder krenkelser og diskriminering. Samtidig er kvinner den gruppen som får minst fokus når det gjelder nettopp dette. Det er liksom «greit» å krenke og diskriminere når det er kvinner som er mottakerne. 
Samfunnet er elendige på å beskytte døtrene sine.

Enig! 

Well spoken

HI

Skrevet

Hadde min 13 åring kalt noen for hore...da hadde jeg klikket 

Anonymkode: eda8b...4d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er lett å være tøff med en gjeng med svarte menn rundt deg...

Anonymkode: 494d9...e67

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Foreldre hører det vel sjelden. Dette var i tillegg eldre gutter 🤬

HI

Skrevet

Dette er jo ikke noe nytt. Slike ord ha rman jo "alltid" hatt. Hørte mye slike ord rundt om kring, mest fra gutter, på 90-tallet. Vi voksne må snakke med barna våres. Sønnen på 5 år her har lært av naboguttene noen gloser, har tatt en alvorsprat. 

Anonymkode: 965d6...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...