Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Jeg er veldig stiv i bein og hofter, egentlig overalt. Dårlig til å tøye. Kan dette gi ryggplager? Har nå fått veldig vondt i korsrygg. Trener ikke heller. Hvem bør jeg gå til? Kiropraktor, naprapat, manuellterapeut? Hva kan dekkes av behandlingsforsikring? Anonymkode: d9da0...5c6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Stramme hoftebøyere er en velkjent årsak til ryggplager, ja... Anonymkode: 823fc...ace
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Stramme hoftebøyere er en velkjent årsak til ryggplager, ja... Anonymkode: 823fc...ace Hvem kan best hjelpe meg med dette? Hvilke tøyeøvelser er bra? Anonymkode: d9da0...5c6
tante grusom master of law Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Oh yes. Som hun over skriver, så er stramme hofteleddsbøyere en vanlig årsak til vond korsrygg. Jeg må tøye der daglig for ikke å få vondt. Google tøyeøvelser for hoftelleddbøyeren, så får du gode øvelser.
tante grusom master of law Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvem kan best hjelpe meg med dette? Hvilke tøyeøvelser er bra? Anonymkode: d9da0...5c6 Du kan evt kontakte fysioterapeut for å få øvelser.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Sjekk med de som leverer behandlingsforsikringen, de har som regel en liste over behandlere som de har avtale med. Anonymkode: 4791c...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå