Gå til innhold

Sliter med å ta tak i ting... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har opplevd i perioder at det er tungt å ta tak i ting? 

Det gjelder spesielt det å skulle sende en klage, søknader til NAV, fikse CV, legge ting ut ting på finn.no osv. Problem er jo at jeg taper mye penger på å ikke bare sette i gang, men noe bare stopper helt opp. 

Noen andre som har vært borti lignende? Noen som har kommet seg ut av det? Og i så fall hvordan? 

Anonymkode: f64b8...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske kjent. Det finnes nok ingen annen kur en å tvinge seg i gang. Mine beste tips:lag en detaljert liste over ting som skal gjøres, sett av en fast tid (feks mandag og onsdag fra 14-16). Gjør så mye du rekker i tidsrommet du har bestemt deg for, og ta "fri" utenom dette. Du vil nok merke at det er lettere når du bare kommer i gang. 

Anonymkode: 79ebf...1cc

Skrevet

Systemet er lagt opp slik at det skaper håpløshet og lært håpløshet, det er ødeleggende.

Det er nok ikke så mye annet å gjøre enn det hun over sier, bestemme deg for en og en ting som må gjøres, og så sette av et tidsrom hvor du SKAL gjøre noe av det.

F.eks. i morgen mellom kl. 12 og 14, da gjør du det du må som har en frist, blir du ikke ferdig gjør du resten torsdag, og fredag konsentrerer du deg om CV osv.

Og husk å rose deg selv for hver ting du får unna :)

Anonymkode: bad8c...56c

Skrevet

Takk skal prøve på det med tidsrom, men det må bli etter jobb. Lister har jeg nok av så det er ikke noe problem. 

Anonymkode: f64b8...bb6

Skrevet

Jeg har hatt det slik i perioder der jeg har vært veldig, veldig sliten. Det handler for meg  om å komme seg på plussiden igjen. Søvn, søvn og mosjon. 

Anonymkode: 3510d...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...