Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Jeg har akkurat bikket 40 år. Har klassiske «vinterfarger»- mørkt halvlangt og stritt hår og ganske klar og blek hud. Har pleid å kle skarpe farger og markerte øyne. Nå ser det for «hardt» ut. Linjer kommer frem og jeg tror jeg må «myke» opp. Tips? Anonymkode: 94e12...620
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #2 Skrevet 17. mai 2021 Gå for kalde toner som ikke er så skarpe som de du har brukt før. Hvis du bruker svart kajal så kan du heller gå over til en mørk brun eller auberginfarget for å få det mer naturlig. Og bruk svart eller mørkebrun maskara kun på de øvre øyevippene. Spis sunt, sov nok, drikk nok vann, gi huden mye fuktighet og le hver dag om du kan Anonymkode: 0ee1f...e02
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Botox og fillers vil nok hjelpe. Anonymkode: cab64...6e7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Ikke så mye mørkt rundt øynene. Jeg bruker bare maskara på øyevippene oppe, det holder lenge. Ikke kajal eller noe slikt. Blir for hardt. Ser bare eldre ut. Klipp deg i en frisyre som kler ansiktsformen din, myk opp hårfargen med noen striper kanskje. Vanskelig å si uten å ha sett deg. Spesielt når det kommer til hva slags farger du vil kle. Men det viktigste er at du føler deg vel, da utstråler du også det. Føler man seg bra, ser man bra ut. Anonymkode: 998f3...bc9
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke så mye mørkt rundt øynene. Jeg bruker bare maskara på øyevippene oppe, det holder lenge. Ikke kajal eller noe slikt. Blir for hardt. Ser bare eldre ut. Klipp deg i en frisyre som kler ansiktsformen din, myk opp hårfargen med noen striper kanskje. Vanskelig å si uten å ha sett deg. Spesielt når det kommer til hva slags farger du vil kle. Men det viktigste er at du føler deg vel, da utstråler du også det. Føler man seg bra, ser man bra ut. Anonymkode: 998f3...bc9 Det siste der, trekker jeg til en viss grad tilbake. Det henger litt sammen med selvinnsikt😄 Alt med måte. Anonymkode: 998f3...bc9
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Gå for kalde toner som ikke er så skarpe som de du har brukt før. Hvis du bruker svart kajal så kan du heller gå over til en mørk brun eller auberginfarget for å få det mer naturlig. Og bruk svart eller mørkebrun maskara kun på de øvre øyevippene. Spis sunt, sov nok, drikk nok vann, gi huden mye fuktighet og le hver dag om du kan Anonymkode: 0ee1f...e02 Takk for fine tips. Hva med håret? Anonymkode: 94e12...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå