Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #1 Skrevet 17. mai 2021 Synes meteren er tolket vel raust de fleste plasser! Blir nesten sur for at feiringen er avlyst her og andre små plasser uten smitte, og så har de gnudd seg så tett sammen i Oslo🥵 Anonymkode: 4e752...539
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #4 Skrevet 17. mai 2021 Så bra å finne noe å gremme seg over. Hurra! Anonymkode: d5179...c00
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2021 #5 Skrevet 17. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Synes meteren er tolket vel raust de fleste plasser! Blir nesten sur for at feiringen er avlyst her og andre små plasser uten smitte, og så har de gnudd seg så tett sammen i Oslo🥵 Anonymkode: 4e752...539 Hvor har de gnudd seg tett sammen i Oslo? Jeg så hele sendingen. Så du bildene fra Bergen?? Anonymkode: 0f897...c4a
Iiiiik Skrevet 17. mai 2021 #6 Skrevet 17. mai 2021 Jeg har ikke sett, men jeg har noen ganger tatt bilder, i situasjoner der vi virkelig har passet på avstanden. Etterpå har jeg tenkt at de bildene ikke kan vises frem fordi det ser ut som om folk står altfor tett. Til og med da vi tok bilder av fotballaget som minne om koronatiden forrige vår ble det feil, så ut som om gutta stod altfor tettt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå