Gå til innhold

Hva gjør dere idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen ❤😊 Hva gjør dere idag? 

Anonymkode: e6be2...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter oss litt og spiser god mat og kaker :)

Skrevet

Ikke så mye. Spiser litt god frokost. Ser på tv og feiringen. Egentlig en feiring jeg liker. Og kan ikke en gang beskrive følelsen av å slippe unna 17. mai-tjeneste på skolen. 😂😂😂

Anonymkode: 4ae00...3ed

Skrevet

Jeg har spist litt frokost og heist flagget. Nå sitter jeg med en kopp te og ser ut på solskinnet. Litt senere skal jeg lage mat, det blir den vanlige 17.mai-buffeten for meg, min mann, to barn og svigers. Bunaden skal på og Gammel jegermarsj spilles. Vi gjør det beste ut av det.

Skrevet

Jeg skal gjøre minst mulig og ikke utenfor tomta. 

16åringen skal på frokost med venner og de skal gå byen rundt etterpå om være holder seg. De gikk byen rundt i fjor også, det syns de var så koselig så i år har de utvidet fra to til syv stykker. 
18åringen kom akkurat inn døra, huhar vist vært ute i hele natt. Så hun forsvant inn i dusjen, jeg får ordne bunaden før hun skal dra på frokost og jobb ikveld. 

Ungene snakket om det igår at jeg skulle gjøre ingenting, det skjønte de ikke helt. Helt til jeg sa hvordan dagen har vært i andre år. Når jeg da ramset opp rutinen så skjønte de veldig godt at jeg slulle nyte en dag uten planer. Jeg må nok ut og se på korpset gå forbi, vifte med litt flagg osv, men utover det så skal jeg nyte forhåpentligvis en siste stille feiring. 

Anonymkode: 1e1c3...45c

Skrevet

Gratulerer med dagen 🇳🇴

Det er straks vaffelfrokost for husets beboere, så skal vi til søster i lunsjtid og tar resten av dagen der. 

Gleder meg til en fin feiring med bunad, is og alt som hører vår fantastiske nasjonaldag til🇳🇴I år er det viktigere enn noen gang å feire og sette pris på friheten og tryggheten vår. 

Anonymkode: 70a1d...2f1

Skrevet

Gratulerer med dagen🇳🇴 Jeg har mye på programmet i dag. Har allerede deltatt på flaggheising, snart skal vi gå i tog med skogliv, så er det gudstjeneste, veteranbiltog og til slutt skal jeg ringe rundt og fortelle folk at de har vunnet på loddene sine. 

Synes det er trist at folk nyter at feiringen er avlyst. Ser har inne at det fortelles hvor viktig 1. mai er og hvor viktig kvinnedagen er og pride likeså. Men 17. mai har man visst glemt viktigheten av. Hvorfor vi går i tog, hvorfor vi har stor offentlig fest. Frihet, likhet og brorskap er åpenbart glemt

Anonymkode: d8978...24b

Skrevet

En unge i bunad kjørt på frokost med venner. En unge på vei til konsert. Flagg heist, vi lager god frokost nå med musikk til.

Anonymkode: 581c4...ff5

Skrevet

Skal ha venner til lunsj og i ettermiddag skal vi til en kollega av meg. Middag, leker for ungene mm. 
Huset er pyntet og snart skal kofta tas på 🎈

Anonymkode: 7a30b...d5d

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

takk det samme :) er blir det bare masse kos inni i øs pøs regn vær. god mat, is, brus og godis :) skal se filmer og spille

Anonymkode: 3ac71...f34

Skrevet

Gratulerer med dagen🇳🇴 her har vi hatt en god frokost og vært ute og sett på toget. Nettopp sunget nasjonalsangen. Skal enten se en korpskonsert eller et skromletog snart 😊 ribbe til middag med mine foreldre og svigermor og tante av mannen.

Anonymkode: b45e8...e47

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Gratulerer med dagen🇳🇴 Jeg har mye på programmet i dag. Har allerede deltatt på flaggheising, snart skal vi gå i tog med skogliv, så er det gudstjeneste, veteranbiltog og til slutt skal jeg ringe rundt og fortelle folk at de har vunnet på loddene sine. 

Synes det er trist at folk nyter at feiringen er avlyst. Ser har inne at det fortelles hvor viktig 1. mai er og hvor viktig kvinnedagen er og pride likeså. Men 17. mai har man visst glemt viktigheten av. Hvorfor vi går i tog, hvorfor vi har stor offentlig fest. Frihet, likhet og brorskap er åpenbart glemt

Anonymkode: d8978...24b

Det blir frihet, likhet og brorskap uten det svære pengesluket og dugnaden på skolene. 

Skrevet

Sitter i joggedressen, ser på tv og spiser is🤣🇳🇴

Helt herlig å ha store barn som er hos venner! Som alenemor til tre har 17. mai vært et voldsomt styr hvert år.

Anonymkode: 01a92...4f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Gratulerer med dagen :)

Akkurat nå er jeg ferdig med å jobbe litt, hadde noe å ta igjen før arbeidsuken starter igjen.

Når barnet og mannen kommer hjem fra båttur skal vi grille sammen med venner.

Anonymkode: 2cb09...8f4

Skrevet

Gratulerer med dagen! 🇳🇴 

Til nå har jeg knapt gjort noe som helst. Heiste flagget kl 08, og la meg igjen. Ellers mat og kaffe. Må komme igang med jobbing, men det er sååå godt å ikke gjøre noenting... I morgen starter en krevende siste innspurt av skoleåret. Håper jeg klarer å mobilisere krefter nok til å stå løpet ut, men er i tvil. 

Anonymkode: f22d4...143

Skrevet

Slapper av, ser på tv, lager god mat med barna. 

Anonymkode: b61a9...af0

Skrevet

Sto opp for ikke så lenge siden. Nå skal jeg se på fjernsynet i noen timer før jeg skal på jobb. 🇳🇴

Skrevet

Herr Sønn tilbringer langhelgen med besteforeldre. Mannen og jeg er hjemme alene. Vi har spist seeeeen lunch med bobler, lest helgens papiraviser og hørt på opera. Jeg kan ikke en gang uttrykke hvor overlykkelig jeg er over å slippe 17.mai-spetakkel på skolen med sur traktekaffe og tombola, samt barnetog i øsregn og gnagsår ... og korps ... fy pokker som jeg hater korpsmusikk. 
Livet leker - gratulerer med dagen 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Skrevet

Vi har hatt den beste 17.mai på flere år! Rolig morgen uten stress. Deilig lunsj der alle ungdommene/barna var hjemme. Så hadde mannen laget til leker ute i solskinnet, og til og med gaming-tenåringene var med i over en time. Kan knapt huske sist jeg fikk tilbringe så mye tid utendørs med 18-åringen, ble mye latter med potetløp,badminton i for mye vind osv. Så deilige kaker og is. Og nå, stille og fredelig, bare fuglekvitter og fjerne lyder av barnelatter fra naboen. Når bare kakene har sunket litt, blir det lang tur med hunden i det herlige været. Og joda, vi har feiret 17.mai og det dagen står for, men med en uendelig ro og god følelse, i steder for stress og mas og forventninger om masse besøk.

Anonymkode: c4f65...298

Skrevet

Her er vi tre, min sønn, kjæresten min og meg. Sønnen sov utpå, mens kjæresten min og jeg hadde koselig frokost til 17 mai sending på tv. Så dro jeg på byens lille fjelltopp mens kjæresten min ordnet noe i bobilen. Så dusjet vi og pyntet oss og hadde bedre lunsj sammen med sønnen min som da hadde lunsj som frokost 🤪

Så satt vi ute på verandan i finværet (varmt og sol i Nord Trøndelag), der vi koste oss med øl og martini (en enhet hver). Så kom broren min med familie og spiste kake hos oss før vi ruslet til veien og så veteranbilparade. Nå lager vi oss middag med kalkunrester fra nyttårsaften. Skal sikkert ha oss mer kake til kaffen etterpå. Så blir det vel at vi setter på en film i kveld. 

Koselig dag 🇧🇻

Anonymkode: 3f67e...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...