Gå til innhold

Hvor ofte tar din mann deg på puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 18 år er han fortsatt ikke lei av puppene mine. Vi har ikke sex hver dag, men det går ikke en dag uten at han tar på puppene mine. Det er jo positivt, men skjønner ikke at menn er så glad i pupper. Hvordan er det hos dere? 

Anonymkode: 6bbaa...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, flere ganger til dagen. Tror aldri han blir mer. Men jeg synes bare det er kjekt at han viser at han liker kroppen min. Han kysser og stryker meg på andre plasser også. 

Anonymkode: 4b8c1...2be

Skrevet

Vet ikke hvorfor menn er så opptatt av pupper, men det er de bare.

Anonymkode: 14530...7b2

Skrevet

Hver dag, flere ganger om dagen. Vi har vært sammen i 30 år, men han blir visst aldri lei av dem.....

Anonymkode: 5c936...090

Skrevet

Kanskje en gang i uka, men da kun for tulling og ikke seksuelt. 

Anonymkode: 29be0...3ef

Skrevet

Aldri

Anonymkode: e507b...3f1

Skrevet

Hver dag 😊

Anonymkode: ebcee...db2

Skrevet

Hadde han fått lov hadde det blitt hele tiden, men da hadde jeg klikka. For være fornøyd med et par kvelder i uka.

Anonymkode: b067d...652

Skrevet

Veldig spesielt å gå og tafse på pupper flere ganger daglig. Høres litt fjortis ut.....

Anonymkode: a976b...c7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hadde han fått lov hadde det blitt hele tiden, men da hadde jeg klikka. For være fornøyd med et par kvelder i uka.

Såpass... Liker du det ikke? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Veldig spesielt å gå og tafse på pupper flere ganger daglig. Høres litt fjortis ut.....

Anonymkode: a976b...c7b

Det er litt mer seksuelt ladet enn en klem eller å stryke på ryggen, men ellers er det jo faktisk bare et fysisk kjærtegn fra partneren. Her blir det i hvert fall nesten daglig, noen ganger flere ganger hver dag. Om kvelden før vi skal sove, kan vi ligge i skje og da holder han gjerne ene puppen min i hånden sin. Vi er begge over 40 år og har vært sammen siden tenårene, og jeg er tross alt veldig glad for at vi har et så kjærlig og god forhold at vi fortsatt tar på hverandre og holder rundt hverandre hver eneste dag (og at han fortsatt er veldig interessert i puppene mine).

Anonymkode: 214ef...38c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Såpass... Liker du det ikke? 

Konstant klåing? Absolutt ikke.

Skrevet

Flere ganger daglig. Tilogmed når vi ser film, så sitter han med ene hånden nedi genseren og fikler 😂 Han har ikke fått lov siste ukene da brystene har vært såre grunnet graviditet.. Må si jeg savner det!

Anonymkode: 30f78...f1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.5.2021 den 22.20):

Etter 18 år er han fortsatt ikke lei av puppene mine. Vi har ikke sex hver dag, men det går ikke en dag uten at han tar på puppene mine. Det er jo positivt, men skjønner ikke at menn er så glad i pupper. Hvordan er det hos dere? 

Hver eneste dag, vi har vært sammen i 23 år.

Anonymkode: 35fbe...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...