Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Jeg kjenner på at jeg drikker litt mye. Nå som det er mindre aktivitet på kveldene, tar jeg meg gjerne et glass vin hver kveld jeg er hjemme. Det blir i meste laget, og jeg drikker alene. Tror det blir greit hvis vi kommer tilbake til en slags normal snart. Det er ikke vanskelig å la være å drikke når jeg skal kjøre, altså. Men har jeg ingen planer, så blir det fort vin.:. Anonymkode: c1535...a92
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Når du kjenner nå på at du drikker for mye, da tenker jeg du NÅ bør gjøre noe med alkoholforbruket ditt, f.eks. ta en måned uten alkohol. Tror du kan gå inn på en farlig vei når du bruker det som unnskyldning til å fortsette å drikke nå mens du venter på at ting skal bli normale igjen. Du må spørre deg selv hva som gjør at du føler du må drikke daglig, og så gjøre noe med årsaken. Foreløpig er jo alkoholforbruket ditt på et nivå som gjør at det er langt letter å kutte det ut/ned, enn om du venter med å gjøre det. Anonymkode: 57bc0...473
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå