Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Skrevet 16. mai 2021 Har den negative bivirkninger eller handler det om penger? Anonymkode: 676e0...5e5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Skrevet 16. mai 2021 Den virker vel ikke så bra lengre mener jeg å ha lest. Kost og nytte... Anonymkode: 108ad...9c4
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Den ble tatt ut sv det ordinære vaksineprogrammet fordi risikoen for tuberkulose var/er veldig liten. Slik sett har vaksinen virket, og vi har oppnådd flokkimmunitet Den gis imidlertid fortsatt til barn med en eller to foreldre fra høyrisikoland og til blant annet asylsøkere og flykt Inger som kommer fra land med høy forekomst av tuberkulose. Anonymkode: 1acec...183
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Den ble tatt ut sv det ordinære vaksineprogrammet fordi risikoen for tuberkulose var/er veldig liten. Slik sett har vaksinen virket, og vi har oppnådd flokkimmunitet Den gis imidlertid fortsatt til barn med en eller to foreldre fra høyrisikoland og til blant annet asylsøkere og flykt Inger som kommer fra land med høy forekomst av tuberkulose. Anonymkode: 1acec...183 Dette. Jeg kan forøvrig legge til at da vaksinen kom, tvangsvaksinerte man de som ikke tok den frivillig, og effekten ble at sykdommen mer eller mindre ble utryddet i Norge. Nå er det selvsagt noen tilfeller av importsmitte, men så lite at det ikke er et problem. Tenk om vi kunne gjort det samme nå, bare tvangsvaksinert alle og blitt kvitt hele covid-19. Anonymkode: a2501...a07
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har den negative bivirkninger eller handler det om penger? Anonymkode: 676e0...5e5 Det handler om det vaksinen er ment for å gjøre, utrydde sykdom. På akkurat samme måte som jeg har arr etter koppevaksine men det har ikke mine barn. For vaksinering virker. Det er akkurat så banalt. Det handler ikke om konspirasjoner om bivirkninger eller skjult makt eller penger, det handler om kunnskap og om at fellesskapet bidrar. Anonymkode: a93b3...d9b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 16.5.2021 den 18.32): Dette. Jeg kan forøvrig legge til at da vaksinen kom, tvangsvaksinerte man de som ikke tok den frivillig, og effekten ble at sykdommen mer eller mindre ble utryddet i Norge. Nå er det selvsagt noen tilfeller av importsmitte, men så lite at det ikke er et problem. Tenk om vi kunne gjort det samme nå, bare tvangsvaksinert alle og blitt kvitt hele covid-19. Anonymkode: a2501...a07 Det hadde vært helt strålende. Anonymkode: e2db9...060
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 Det som de over sier. Ut over det, må man ha dokumentert at man er vaksinert mot tuberkulose for å jobbe i barnehage , om man kommer fra land med risiko for smitte. Anonymkode: 74d18...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå