Nathea Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Jeg er så flau over meg selv og jeg skammer meg for den jeg er. Ønsker jeg hadde vært en annen person siden jeg aldri er bra nok som den jeg er. Jeg har opplevd så mye at mennesker bare går sin vei når de blir kjent med meg opp gjennom livet. Og jeg skjønner at det er fordi jeg er sånn som jeg er. Jeg skjønner at folk ikke vil være venn med meg siden jeg er så mislykka. Jeg skjønner at jeg ikke ha noen venner og at ingen liker meg som den jeg er. Jeg har null selvtillit. Jeg hater også utseendet mitt og jeg er skikkelig stygg. Jeg skammer meg og den skammen er vond å bære på. Jeg vil mer enn gjerne forandre meg som person og jeg ønsker det hadde finnes noe personlighets endring kurs eller skole. Jeg ble mye mobbet som barn og ungdom og jeg hadde ikke noen venner fordi jeg passet aldri inn. Alt det jeg sa og gjorde brukte de kun mot meg senere og jeg ble utfryst og utestengt. Som voksen har også livet kun vært trøblete og jeg har ikke passet inn i livet selv om jeg har prøvd men jeg har ikke fått det til det sosiale. Jeg er så sosialt klønete og jeg er redd for om jeg sier eller gjør noe feil. Jeg ødelegger også alt til kun med den jeg er. Jeg får det bare ikke helt til. Jeg vet bare ikke mere jeg. Jeg er så alene og ensom og ensomheten gjør så vondt. Det å bare vite at ingen velger å være vennen min, det sier bare sitt... Beklager for ett rotete innlegg. Alt er bare kaos.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Nathea? Du har mange viktige erfaringer du kan hjelpe andre med, fordi du forstår bedre enn mange som ikke har erfart. Du er viktig. Ikke skam deg over at du er deg, du prøver bare så godt du kan. Jeg tror du kan være litt overveldende, særlig for folk som ikke har erfart selv. Har du barn? (Siden du er her, på dette forumet) Anonymkode: 26704...69f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Skrevet 16. mai 2021 Har du fått profesjonell hjelp? Anonymkode: b0465...95a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #4 Skrevet 16. mai 2021 Vet du? Det er ikke sant det du sier. Du er garantert ikke stygg, du er garantert ikke mislykket, og det er helt sikkert noen/mange som er glad i deg. Har du snakket med legen din om disse tankene? Hvis ikke, ta kontakt på tirsdag. Anonymkode: 2436e...c4b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Skrevet 16. mai 2021 Problemet med å tenke så mye negativt om seg selv er at du begynner å tro på det! Du må få profesjonell hjelp❤️ Anonymkode: 93188...8ec
Nathea Skrevet 17. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2021 (endret) Hei. Tusen takk❤️ Jeg har fått hjelp og jeg har flere diagnoser. Jeg er ufør. Jeg har ingen barn men jeg har hund og føler de er barna mine🙈. Sikkert jeg som er ganske sær der. Jeg har valgt å ikke få barn siden jeg ikke er frisk nok til det. Jeg har også snakket med legen om dette. Endret 17. mai 2021 av Nathea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå