Gå til innhold

Foruten blomster, hva dyrker dere i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dyrker vannmeloner, gresskar, paprika, chili, gulrøtter, sukkererter og tomater.

Hva dyrker dere?

Anonymkode: d768c...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agurk, sukkererter, mais, grønnkål, tomater og krydder.

Skrevet

Poteter, snackagurk, cherrytomater, bringebær, blåbær, jordbær, gulrøtter og sukkererter. 

Skrevet

Chili, hvitløk, tomat og jordskokk

Anonymkode: 2fa38...b8d

Skrevet

Prøver oss på tomat for første gang 

Anonymkode: 974d0...e7d

Skrevet

Tomat, squash, agurk, aspargesbønner, sukkerert, jordbær, jordskokk, rips, solbær, stikkelsbær reddik og ruccola. I tillegg en pallekarm med urter. I år har jeg utelatt det som tar stor plass og gir lite utbytte.

Skrevet

Snackagurk, cherrytomat og sukkererter, pluss noen jordbær i en sånn hengeampel da.

Anonymkode: 51cee...c62

Skrevet

Gras for det meste, skal sette potet, og så blir det vel kanskje ein squash, litt sukkeret og gulrot? Kom litt bakpå i år... 

Anonymkode: be5ec...cb7

Skrevet

Tomater, squash, agurk, paprika, diverse urter, sukkererter, potet, salat, kepaløk, rødløk og reddik. I tillegg til det som er fast, som gressløk, løpstikke, bjørnerot, rabarbra, jordbær og rips.

Anonymkode: a6e85...088

Skrevet

4 sorter tomat, 4 sorter chili, hvitløk og jordbær, også har jeg en del urter: gressløk, estragon, timian, sitrontimian, rosmarin, dill, løpstikke (lurer litt på om den har frysi i hjel i vinter), peppermynte, sitronmelisse og ananasmynte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...