Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Datteren min på 10 år er på besøk hos en venninne. Hun sendte meg mld om at de hadde vært en tur på kjøpesenteret. Jeg kjente jeg ble litt nervøs med en gang for om hun har husket å sprite hender å vasket seg når de kom tilbake. Det er ikke mye smitte her, men alikevel kjenner jeg på frykten for at hun kan ha blitt smittet. Spesielt pga dette med håndhygiene. Hysterisk? Anonymkode: 96c64...298
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Ja, det vil jeg si. Om hun har normal håndhygiene vil hun i løpet av kort tid vaske hendene etter dobesøk uansett. Anonymkode: 91a75...23c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Om det er lite smitte der du bor, så tenker jeg at du er litt hysterisk. En ti-åring vil jeg anta har fått det godt med seg hvor viktig det er med smittevern og håndhygiene.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Ja du er hysterisk ps. Såpe og vann er MYE bedre enn sprit. Og de fleste unger vet å vaske hendene når de kommer hjem Anonymkode: 494dc...19a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 Ja, det er rimelig hysterisk. Anonymkode: d0064...003
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 De spiste på Mc Donalds, og jeg vet ikke om de husket å vaske seg/sprite før de spiste. Det hender hun glemmer seg bort. Hi Anonymkode: 96c64...298
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #7 Skrevet 15. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): De spiste på Mc Donalds, og jeg vet ikke om de husket å vaske seg/sprite før de spiste. Det hender hun glemmer seg bort. Hi Anonymkode: 96c64...298 Det hadde jeg tatt helt med ro. Anonymkode: ee5b3...2b2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 Ja, det synes jeg du er. Anonymkode: 6ee1d...d9d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #9 Skrevet 15. mai 2021 Jeg synes ikke du er hysterisk som tenker på det. Jeg tenker også meg litt ekstra før 10-åringen får dra på butikk feks. Det er jo tross alt en pandemi. Men vi prøver å opprettholde noe normalitet så hun får dra noen ganger og når det er lavt smittetrykk, og da får jeg bare satse på at hun husker hvordan hun skal oppføre seg med tanke på ev smitte. Anonymkode: bd2e4...3ac
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #10 Skrevet 15. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): De spiste på Mc Donalds, og jeg vet ikke om de husket å vaske seg/sprite før de spiste. Det hender hun glemmer seg bort. Hi Anonymkode: 96c64...298 Du, vi kan ikke passe på barna våre hele tiden, du må rett og slett tørre å slippe henne løs og leve med de sjansene hun etterhvert tar. Akkurat nå er sjansen for korona ganske liten bare ved å ta en tur ut og spise på McDonalds, men skulle hun bli syk så må du bare ta det også, uten å bebreide hverken henne, de hun var sammen med eller deg selv. Anonymkode: d0064...003
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #11 Skrevet 16. mai 2021 Jeg synes du er hysterisk med håndhygienen, særlig med tanke på at du er så uforsiktig at du tillater besøk i andre hjem og å spise ute. Anonymkode: 0fdea...d29
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #12 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): De spiste på Mc Donalds, og jeg vet ikke om de husket å vaske seg/sprite før de spiste. Det hender hun glemmer seg bort. Hi Anonymkode: 96c64...298 Og hva så? De overlever. Godt de er ute og utforsker verden. Anonymkode: c511c...bbf
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #13 Skrevet 16. mai 2021 Ja, du er hysterisk. Jeg har beveger meg rundt i Oslo det siste året - helt uten å bli smittet med korona. De fleste har det faktisk ikke, så det er ikke sånn at man automatisk blir smittet hvis man glemmer å sprite hendene en gang på butikken. Anonymkode: 78a4c...5a4
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #14 Skrevet 16. mai 2021 Definitivt hysterisk. Anonymkode: 16b15...043
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #15 Skrevet 16. mai 2021 Ekstremt hysterisk, faktisk. Det hadde ikke en gang falt meg inn å tenke på dette. Anonymkode: a127e...ebf
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #16 Skrevet 16. mai 2021 Jeg syns du er hysterisk. Nå har det gått ett år og du som forelder burde å lært de hvilke vaner de nå bør ha. Glemmer de seg en gang eller to er det ingen krise for det er ikke den ene gangen for en person som er utslagsgivende, det er flertallet er flinke som ikke bringer smitten videre. Jeg har en 18åring som har en sykdom som har gjort at vi har innført visse regler og rutiner i heimen. For ungene er det bare en vane de ikke tenker på, eller de begynte å tenke på det når det kom smittevernsregler. De skjønte lite for dette var jo helt normalt og bare spriten rundt om som var nytt for de, alt annet var jo bare slik det skulle være. Min datter har aldri vært så frisk som nå, første året hun ikke har måtte oppsøke lege, fått behandling eller medisiner pga noen bassilusker som for andre er helt ufarlige. Dette er pga at flertallet er flinke, flertallet er flinke til å ikke spre ting videre. Så mine unger syns det har vært helt nydelig det siste året, nå har de kunnet slappe litt mere av for alle rundt gjør hverdagen deres lettere. Den meteren gjør veldig mye, så den håper jeg forblir. Daman bak i kassakøen kommer ikke noe raskere frem om hun står limt fast i ryggen enn om hun står en meter bak, men kanskje min datter slipper å få en allergisk reaksjon pga parfymen hun har dusjet seg med. Anonymkode: eb736...739
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #17 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Datteren min på 10 år er på besøk hos en venninne. Hun sendte meg mld om at de hadde vært en tur på kjøpesenteret. Jeg kjente jeg ble litt nervøs med en gang for om hun har husket å sprite hender å vasket seg når de kom tilbake. Det er ikke mye smitte her, men alikevel kjenner jeg på frykten for at hun kan ha blitt smittet. Spesielt pga dette med håndhygiene. Hysterisk? Anonymkode: 96c64...298 Ja Anonymkode: bffaf...0ec
Luksusdyret Skrevet 16. mai 2021 #18 Skrevet 16. mai 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Datteren min på 10 år er på besøk hos en venninne. Hun sendte meg mld om at de hadde vært en tur på kjøpesenteret. Jeg kjente jeg ble litt nervøs med en gang for om hun har husket å sprite hender å vasket seg når de kom tilbake. Det er ikke mye smitte her, men alikevel kjenner jeg på frykten for at hun kan ha blitt smittet. Spesielt pga dette med håndhygiene. Hysterisk? Anonymkode: 96c64...298 Ikke hysterisk, men litt overdrevent. Man skal passe på, men ikke bli slik at man er nervøs for alt og er fiksert på smitten hele tiden. Unger flest glemmer seg, men de blir heller ikke særlig syke av korona.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2021 #19 Skrevet 16. mai 2021 23 hours ago, Anonym bruker said: Datteren min på 10 år er på besøk hos en venninne. Hun sendte meg mld om at de hadde vært en tur på kjøpesenteret. Jeg kjente jeg ble litt nervøs med en gang for om hun har husket å sprite hender å vasket seg når de kom tilbake. Det er ikke mye smitte her, men alikevel kjenner jeg på frykten for at hun kan ha blitt smittet. Spesielt pga dette med håndhygiene. Hysterisk? Anonymkode: 96c64...298 Ja Anonymkode: eb97f...a31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå