Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #1 Skrevet 15. mai 2021 Ble en lang diskusjon her i dag, om hvor ofte man egentlig trenger å vaske flisveggene på badet. Da er det ikke kun snakk om de i dusjsonen, men HELE badet! Så, hvor ofte gjør dere det? Og hvor lite er uhygienisk/ekkelt? Anonymkode: eae75...d1d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #2 Skrevet 15. mai 2021 Aldri, siden jeg gudskjelov ikke har fliser... Men det var kanskje ikke det du spurte om. Det vil jo samle seg støv og smuss, så å vaske over 3-4 ganger i året? Gulvet er selvsagt noe annet. Anonymkode: d326d...de1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #3 Skrevet 15. mai 2021 Fliser kan du vaske hver dag om du vil. Vask de etter behov. Er en grunn til at det er fliser på bad, det tåler fukt... Anonymkode: 3484d...372
TinaK 1990 Skrevet 15. mai 2021 #4 Skrevet 15. mai 2021 Jeg vasker kjapt over flisene på badet hver gang badet vaskes grundig, altså 1 gang per uke! Do og servant vaskes flere ganger pr uke.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #5 Skrevet 15. mai 2021 TinaK 1990 skrev (9 minutter siden): Jeg vasker kjapt over flisene på badet hver gang badet vaskes grundig, altså 1 gang per uke! Do og servant vaskes flere ganger pr uke. Er du så grisete at du må vaske så ofte? Anonymkode: 3484d...372
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #6 Skrevet 15. mai 2021 Jeg har aldri tenkt tanken engang at man må vaske en vegg, men tørke bort synlig støv gjør jeg ofte. Hvorfor må/bør man egentlig vaske flisveggen på badet? De ser ikke møkkete ut, så hvordan kan man se at "det er behov"? (De er lyse) Hvor sjelden er ekkelt? Hi Anonymkode: eae75...d1d
prekæs Skrevet 15. mai 2021 #7 Skrevet 15. mai 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg har aldri tenkt tanken engang at man må vaske en vegg, men tørke bort synlig støv gjør jeg ofte. Hvorfor må/bør man egentlig vaske flisveggen på badet? De ser ikke møkkete ut, så hvordan kan man se at "det er behov"? (De er lyse) Hvor sjelden er ekkelt? Hi Anonymkode: eae75...d1d Kanskje du bare skal ta en fuktig hvit klut å tørke over. Blir den veldig skitten og veggen skifter farge, bør du nok vaske Jeg vasker rundt våtsoner temmelig ofte, samme med gulv. Vegger ikke like ofte og ikke nødvendigvis alt på en gang, men nok til at det er rent støtt.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2021 #8 Skrevet 15. mai 2021 prekæs skrev (3 minutter siden): Kanskje du bare skal ta en fuktig hvit klut å tørke over. Blir den veldig skitten og veggen skifter farge, bør du nok vaske Jeg vasker rundt våtsoner temmelig ofte, samme med gulv. Vegger ikke like ofte og ikke nødvendigvis alt på en gang, men nok til at det er rent støtt. 😂 hvit-hanske-metoden. Ja, så enkelt kan det gjøres 🙈🤪 jeg vasker doen flere ganger i uken, og resten en gang i uken. Veggen, utenom i dusjsonen, har jeg ikke rørt.... kun tørket støv i hjørnene. Hi Anonymkode: eae75...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå