Gå til innhold

Helt sykt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nattåpne kjøpesentre, 14 mai, mens unger og ungdommer må ha hjemmeundervisning, droppe fritidsaktiviteter osv.  

Anonymkode: 4bdc8...e73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor?

Anonymkode: fb5e6...403

Skrevet

I et forbrukssamfunn er kjøpe frihet og mangelen på steder å forbruke pengene sine er slaveri.

Hvis det ikke er noe sted å kaste bort pengene sine, hvor er da friheten vår?

Anonymkode: 786ba...643

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvor?

Anonymkode: fb5e6...403

Sartor storsenter

Skrevet

Er det verre å ha det åpent om kvelden/natten?

Anonymkode: f4706...ff6

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Er det verre å ha det åpent om kvelden/natten?

Anonymkode: f4706...ff6

Nei, det er det selvsagt ikke. Det som er det verste, er folkemengden som tiltrekkes grunnet tilbudene. Kjenner folk som bor i området rundt og de klaget på alt fra trafikk kaos til ekstreme folkemengder på kjøpesenteret.

Det jeg reagere på, det er at det er rart at dette er lov, når unge og ungdommer  ikke får gå på fritidsaktiviteter eller annen sammenkomst, hvor det er flere samlet, men et overfylt kjøpesenter det er helt ok. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det er det selvsagt ikke. Det som er det verste, er folkemengden som tiltrekkes grunnet tilbudene. Kjenner folk som bor i området rundt og de klaget på alt fra trafikk kaos til ekstreme folkemengder på kjøpesenteret.

Det jeg reagere på, det er at det er rart at dette er lov, når unge og ungdommer  ikke får gå på fritidsaktiviteter eller annen sammenkomst, hvor det er flere samlet, men et overfylt kjøpesenter det er helt ok. 

Det tror jeg nesten var uungåelig i dag, uansett om det var langåpent og tilbud eller ei. Jeg var på kjøpesenteret her i dag, et lite lokalt kjøpesenter som stengte klokka 19, og jeg har ikke sett så mange folk der siden i fjor sommer, og det er ikke noe langåpent eller spesielle tilbud her, det bare er langhelg før 17 mai,med inneklemt fredag hvor mange tar fri.

Anonymkode: d07e8...1ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det var enorme mengder folk her også, tross ingen steder holdt nattåpent. Det har mye med pinse og røde dager å gjøre. 

Sånn sett er vel lengre åpningstid ett godt smitteverntiltak, i seg selv. Jeg er enig i det du bemerker om fritidsaktiviteter, et paradoks. Lokketilbud burde ingen ha akkurat nå, ikke tiden for tidsbegrensede tilbud som fører til mye folk på ett sted til ett gitt tidspunkt. 

Anonymkode: 699b9...dc6

Skrevet

Fordi?

Anonymkode: 152e4...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...