Gå til innhold

Idol/X-factor/Norske talenter osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på det? Syns det begynner å bli veldig oppbrukt. For meg går de programmene ut på det samme. 

Hva ser du på av lineær tv på en fredagskveld?

Anonymkode: e0a14...e04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser the voice. Men ingen av de andre. 

Anonymkode: f3a60...291

Skrevet

Ser The Voice, det er grei underholdning og deltagerne er mye bedre enn på de andre programmene. Akkurat det er ikke tilfeldig, det er ikke bare å melde seg på og flere er utvalgte eller har fått spørsmål om de vil være med. 

Men jeg ser Idol også. Ser i grunn det meste som er lett underholdning og dermed avslappende på en fredags kveld, eller lørdag også. 

Jeg er enig i at konseptet er temmelig oppbrukt, men jeg ser nå på det likevel. 

Anonymkode: a5cf3...323

Skrevet

Synes det er gørr kjedelige programmer. Ser aldri på.

Egentlig er tv på fredag/ lørdag utrolig kjedelig. Finner heller en bra serie i NRK appen eller TV2 Sumo.

Er lei av Netflix og HBO, så tror jeg går ut en tur i stedet 🙂

Anonymkode: 4c58c...43f

Skrevet

Mye dårlig på fredagene. Så i dag ble det Poirot på NRK.

Anonymkode: 2f7d6...093

Skrevet

Nei, jeg ser aldri på det og har aldri gjort det heller, i hvert fall ikke frivillig. 

Linær-tv ble avbestilt for rundt 5 år siden, vi har kun strømmetjenester. Har ingenting fast vi ser på sammen, men finner en serie, film eller liknende hvis vi ønsker å se noe.

Anonymkode: ed802...be8

Skrevet

Bare the voice,  ellers streamer jeg heller en god serie. 

Anonymkode: f863b...606

Skrevet

Jeg ser the voice og norske talenter :) de andre 2 er ikke av intresse

Anonymkode: 0468c...0ed

Skrevet

Ser på The voice av og til, men følger ikke med.

Uhyre sjelden vi ser på lineær-tv, men akkurat nå står Johnnny English på i bakgrunnen mens mannen og jeg sitter med hver vår pc.

Satt lenge ved middagsbordet i dag da, både 17 og 20 åringen spiste hjemme så vi satt og skravlet et par timer før de forsvant til gaming og venner på nett. Yngste sover hos en venninne i kveld.

Vanligvis ville vi streamet et eller annet, har både viaplay og nettflix. Men har ikke giddet i kveld, enda ihvertfall.

Anonymkode: 74c8f...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...