Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #1 Skrevet 14. mai 2021 Vi skal gifte oss denne mnd.og har vært litt frem og tilbake ang.å leie hotell til etter bryllupet er ferdig. Har ikke spurt noen om å være barnevakt til barna enda, men det er nok påtide snart hvis vi skal gjøre noe utav det. Hva gjor dere?Dro dere hjem etter bryllupet? Anonymkode: 22366...2ad
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #2 Skrevet 14. mai 2021 Vi spurte exen til min bror om hun kunne passe barna. Så da hun hentet sine etter bryllupet så gikk hun med våre også. Ble en natt på hotell på oss. Anonymkode: 56dbc...919
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Hotell! Hilsen ganske nygift. Anonymkode: e93a2...847
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Vet du, vi giftet oss svært enkelt på tinghuset og hadde noe familie på middag. Vi dro hjem til kvelds alle sammen, familien overnattet hos oss, og vi tenkte mer på rollen vår som verter enn bryllupsnatta. Angrer veldig på at vi ikke booket hotell. Endte at jeg sovnet hos sønnen min på 4 år til og med, så det var det mest uromantiske opplegget ever 🙉 Så anbefaler sterkt å dra på hotell. Gjør det litt romantisk😳 Anonymkode: 7b681...941
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Vi sov hjemme hos oss selv, hadde bryllup med bare nærmeste familie med småbarn og alt. Ingen problem med å sove hjemme, vært samboere i 12 år først, så tenkte ikke på det en gang Anonymkode: 327dd...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå