Gå til innhold

Teknisk kuriositet


Himmel og hav

Anbefalte innlegg

I det siste så har det dukket opp en snodig bug. Jeg skriver stort sett innlegg på pc og bruker Chrome. Det som skjer er at om jeg skriver så langt at jeg kommer ned på neste linje, og så går opp igjen for å fjerne det siste tegnet på linja over, så slettes alt jeg har skrevet. Det skjer ikke om jeg sletter nest siste tegn eller sletter noe midt i ei linje, men kun det siste tegnet. Litt irriterende for en som meg som skriver fortere enn fingrene henger med noen ganger og trenger å kunne rette opp igjen. Det er grenser for hvor gøy det er å ta ctrl + z eller å måtte mekke rare krumspring for å rette opp i en skrivefeil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme har skjedd flere ganger når jeg har skrevet på telefon. Vet ikke om det hadde kommet tilbake om jeg hadde fortsatt å skrive, for jeg gir alltid opp og lar være å svare i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, jeg vet noen fikk dette problemet på Kvinneguiden også, sjekket nå, men så ikke ut som om @TSP kom med noen løsning. Men jeg har tagget han så får jeg se om han har kommet frem til noe, men kan si det sdamme her som han gjorde der:

Dere som har opplevd dette: 

1) Skjer det hver gang? 

2) Hvilken nettleser og på hvilken enhet opplever dere problemet i? 

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Skjer det hver gang? 

Ja

2) Hvilken nettleser og på hvilken enhet opplever dere problemet i? 

Chrome Versjon 90.0.4430.212, PC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde en god stund på mobil, tror det stoppet uten videre for noen uker siden. Android og Chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på om det skjer hver gang, men det har i alle fall skjedd flere ganger. Jeg bruker Chrome på telefon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...