Gå til innhold

Mannen går kun i bokser inne (+ T skjorte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er frustrerende. Spesielt når ungene er der, eldste er 11 år. Det hender og at han tar hendene ned i bokseren mens dattera sitt i sofaen ved siden av. Bør jeg si noe?

Anonymkode: 5b3a1...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er frustrerende. Spesielt når ungene er der, eldste er 11 år. Det hender og at han tar hendene ned i bokseren mens dattera sitt i sofaen ved siden av. Bør jeg si noe?

Ja, det må du.  Det er rett og slett skikkelig ekkelt og han bryter en grense i forhold til datteren sin, det der er ikke noe hun skal utsettes for.

Anonymkode: e48d0...72a

Skrevet

Så lenge han ikke driver å har hendene nedi, synes jeg ikke det gjør noe. Min eks gikk ofte i bokser og t-skjorte inne hjemme. Greit for meg. 

Anonymkode: 6576a...9cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ja, det må du.  Det er rett og slett skikkelig ekkelt og han bryter en grense i forhold til datteren sin, det der er ikke noe hun skal utsettes for.

Anonymkode: e48d0...72a

Tror ikke han tenker over at hendene går ned i bokseren  🤔 gjør ikke det hele tiden.

Skrevet

Spør du meg, så er det normalt å være påkledd, også i sitt eget hjem, særlig når man bor sammen med flere. En shorts? Kort, myk bomulls uke? Jeg surrer rundt i en bomullstights, som ikke er spesielt tight, fra Adidas. 

Ta det opp med ham. 

Anonymkode: 0dcfe...70e

Skrevet

Det gjør min mann også, gjerne bare i bokseren også. Kler alltid på seg til måltiden da. Han har ALDRI hendene nedi bokseren, det ville jeg virkelig sagt fra ikke er akseptabelt. Bortsett fra det ser jeg ikke noe galt med å gå slik i sitt eget hjem? 

Anonymkode: 72f0b...75f

Skrevet

Mannen min går ofte i bokser og T-skjorte. Så lenge undertøyet er helt og rent ser jeg ikke problemet med det, men han har selvsagt ALDRI hendene nedi bokseren! 

Du lurer på om du skal si noe?? Jeg lurer på hvordan i all verden det går an å IKKE si noe. Han vasker vel ikke hendene heller da, før han finner seg mat osv 🤮

Anonymkode: b3860...dd8

Skrevet

Jeg går ofte rundt i truse og t-skjorte hjemme.  Her er eldste 17 år... - og gutt 😱 

Har aldri tenkt at det gjør noen ting! De tar da ingen skade av å se litt kropp!? 

Eneste du kan be mannen slutte med, er å grave under bokseren, men det er mest av hygiene hensyn.

Anonymkode: 3c9c7...605

Skrevet

Æsj...

Anonymkode: 19252...02b

Skrevet

Synes ikke en voksen mann eller kvinne skal gå rundt i bare undertøyet hjemme. Å kle seg komfortabelt er greit, men en joggebukse eller ordentlig shorts er et minimum altså! 

Anonymkode: f3d6c...380

Skrevet

Ufyselig fyr.

Anonymkode: 057c3...c62

Skrevet

Min bruker shorts og t-skjorte. Noen ganger bare shorts. Synes det er mer innafor enn kun t-skjorte og truse.

Anonymkode: 41b4b...af3

Skrevet

Helt normalt å gå i bare undertøy hjemme. Du kan da ikke diktere hva mannen skal gå med i sitt eget hjem? Datteren tar ikke skade av å se undertøyet hans altså. Det eneste som er ekkelt er hender nedi i bokseren, men det pga hygiene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg går ofte rundt i truse og t-skjorte hjemme.  Her er eldste 17 år... - og gutt 😱 

Har aldri tenkt at det gjør noen ting! De tar da ingen skade av å se litt kropp!? 

Eneste du kan be mannen slutte med, er å grave under bokseren, men det er mest av hygiene hensyn.

Men hvorfor går du rundt i trusa? Sannsynligvis synes ikke 17 åringen din det er særlig fint å se rumpa til moren sin hele tiden  - kanskje greit når ungene var små, men ikke nå. Få på deg noen bukser..

Anonymkode: 86961...0ce

Skrevet

Hvorfor i all verden er folk så negative til at andre går lettkledde hjemme? Hallo!? Det er snakk om inne, hjemme hos seg selv, i egen bolig. Om man har varm spiller vel ingen rolle. Det er ikke snakk om å gå naken. Og hvor mye klør har dere evt på dere på sommeren da? Man går jo ganske lettkledd da. Jeg kam fint vase rundt i bikini hjemme når det er temperatur til det. Det er da ingen forskjell fra undertøy egentlig. Men å drive å ha henda nedi trusa, det blir rett og slett uhygienisk. 

Anonymkode: 6576a...9cc

Skrevet

For noen pripne damer her altså. Hva er galt med å gå i undertøyet? Min mann går gjerne i bokseren, men putter selvsagt ikke hendene nedi da, det kan du godt si ifra om. Vi har til og med 3 jenter der eldste er 13, hun bryr seg ikke, går gjerne i undertøyet selv hun. Vi går da i bikini på stranda eller på terrassen...

Anonymkode: 2491b...50d

Skrevet

Og en ting til, er jo virkelig ikke rart at ungene ikke tørr å dusje nakne på skolen når det tydeligvis er ekkelt, grusomt osv at foreldre går i undertøyet hjemme.

Anonymkode: 2491b...50d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor går du rundt i trusa? Sannsynligvis synes ikke 17 åringen din det er særlig fint å se rumpa til moren sin hele tiden  - kanskje greit når ungene var små, men ikke nå. Få på deg noen bukser..

Men bikini på offentlig sted er ok, men ikke truse og T skjorte hjemme? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg skikkelig svære truser, så ikke en millimeter av rumpa vises, alt er tildekket 😉 

Men ærlig talt da! Hva pokker gjør det om man viser litt kropp? Mine barn er vant med at jeg svirrer rundt med lite klær, vennene deres er vant med at de plutselig kan treffe på meg i bare trusa når de kommer. Går helt fint! Slenger dog på meg ett eller annet når det kommer besøk, men ikke bestandig jeg rekker det før de plutselig er der.  De ser jo mer lettkledde damer i mindre bikinier om sommeren .

Skrevet

Bokser og t-skjorte ser jeg ikke noe i veien med å surre rundt i etter en dusj.

Men med denne tråden får jeg iallfall bekreftet at jeg ikke var urimelig da jeg ba kjæresten i det minste kle på seg en boxer da han gang på gang slang seg ned i sofaen av stoff helt naken 😱

Anonymkode: 258b0...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...