Gå til innhold

Kunne du gått slik på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en av de 15 kjolene?

Ja. 

Anonymkode: 9d10d...e2e

Skrevet

Hva mener du med å «gå sånn» på 17. mai? Det er jo 17 forskjellige kjoler du linker til. Flere fine kjoler der.

Anonymkode: 92833...ec7

Skrevet

Beklager, tenkte på den aller første kjolen med bllmster

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I en av de 15 kjolene?

Ja. 

Anonymkode: 9d10d...e2e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med å «gå sånn» på 17. mai? Det er jo 17 forskjellige kjoler du linker til. Flere fine kjoler der.

Beklager, mente den aller første kjolen øverst å artikkelen. Hun i den røde blomstrete kjolen med en heftig kløft. 

Anonymkode: 26ec7...336

Skrevet

Hadde jeg likt å gå i kjole, så ja, da kunne jeg brukt hvem som helst av de. De var kjempefine! Men vanligvis er det dress bukse og fin bluse, men i år (og i fjor) er det ei fin olabukse ❤️

Anonymkode: 23ce1...751

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Beklager, mente den aller første kjolen øverst å artikkelen. Hun i den røde blomstrete kjolen med en heftig kløft. 

Aldri i verden

Anonymkode: eacdb...e08

Skrevet

Med respekt å melde: virkelig ikke!

Skrevet

Det der er ingen heftig kløft. Er ikke så veldig glad i kjoler, men kunne gått i den kjolen om jeg ikke hadde hatt bunad... 

Skrevet

Jeg har aldri gått med kløft i det hele tatt tror jeg, så nei, jeg hadde ikke gått med kløft på 17.mai

Anonymkode: 76ca1...421

Skrevet

Nei, den ville jeg ikke valgt på 17. mai. 

Anonymkode: d372d...286

Skrevet

Den korte Pia Tjelta-kjolen? Nei, absolutt ikke. Den er sikkert fin til sitt bruk men den passer overhodet ikke på 17.mai.

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt den kjolen du mener. Men fant 5 kjoler der jeg fint kunne brukt på 17. mai.

Jeg har relativt store bryst, og når bilde blir tatt ovenfra, så får jeg jo kløft i ganske mye, men tatt forfra er det lite kløft.

Anonymkode: e1d9a...bdc

Skrevet

Det kunne jeg ha gjort 😊 Veldig fin kjole. Nå har jeg ikke sånn veldig store pupper, så sånn ekstremt stor kløft hadde jeg ikke fått. 

Anonymkode: 5a4ad...315

Skrevet

Den øverste synes jeg ble for utringet. Ser hele kjolen lenger ned i artikkelen, så den er i tillegg veldig kort.

Likte 2-4 av kjolene, men var vel egentlig ikke noen av dem som hadde passet meg, Måtte jeg velge ville det blitt den andre hvite.

Men et annet spørsmål - hva er greia med de skoene til den første prikkete kjolen? Ser jo ut som om føttene er en eneste skarp klo og passer overhodet ikke til kjolen?

Anonymkode: a48bd...51e

Skrevet

Nei, likte ikke kjolen . Men hver sin smak. 

Anonymkode: 6ce35...3c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville ikke personlig gått i den, men ville ikke reagert om noen gikk med den. Hun har kløft pga store pupper. Gjennomsnittskvinnen vil ikke se slik ut i den kjolen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det kunne jeg ha gjort 😊 Veldig fin kjole. Nå har jeg ikke sånn veldig store pupper, så sånn ekstremt stor kløft hadde jeg ikke fått. 

Så kjolen på bildet under. Og den var nok litt kort for min smak. Som en kjole på fest med venner kunne det fint ha gått. Men på 17. Mai ville jeg hatt den litt lenger. 😊

Har en lignende kjole, men knelang. Og den har jeg faktisk brukt på 17. Mai. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Meg som 22 åring - absolutt.

Meg som 43 åring - neeh

Anonymkode: 860b3...fd2

Skrevet

Både kløft og veldig kort er litt for mye av det gode, uansett 17. mai el ikke. Én av delene er nok.

Skrevet

Ikke helt min stil 🤔 men fargen var fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...