Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Vi har en Bugaboo Donkey, men etter stadig feil på den, så begynner jeg å gi opp. Så nå har jeg lyst å kjøpe ny, selv om dette er siste barnet. Hva er dine anbefalinger? Barnet er 1 år. Og kunne ønsker er å kunne snu barnet begge veier, full liggestilling, god demping og gode kjøreegenskaper. Dette er bare ønsker og ikke krav, så fyr løs hvis du har noen gode tips om vogn Anonymkode: 4aa15...9d1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Kan også være gamle modeller av vogner, siden jeg har tenkt å kjøpe brukt Anonymkode: 4aa15...9d1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 En Simovogn med gummihjul er det beste du får. Anonymkode: 6eb94...7cb
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Jeg er veldig fornøyd med Stokke trailz, men jeg vet det er delte meninger om den vognen. Jeg synes den var veldig god å kjøre i all slags terreng , veldig lett å navigere med, gutten min satt og lå veldig godt, enkelt å bytte hvilken vei barnet skal sitte og jeg synes den ser fin ut. Anonymkode: e2dd2...97b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Jeg personlig har hatt mange barnevogner opp gjennom årene med 4 barn. Hadde bugaboo Cameleon en gang. Har nå gjenkjøpt den. Synes den er den mest praktiske og beste vognen for mitt bruk Anonymkode: 43d06...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå