Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 No har eg fått utvida fristen for å komme inn i bunaden. Aldri så gale at det ikkje er godt for noko osb... Anonymkode: d0b73...d88
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Er 17.mai avlyst?? Ikke her iallfall😊 Det blir i år, som i fjor, pynting, leker, grilling med venner, kake og stas. Ingen må komme og si at 17.mai er avlyst🥳 Anonymkode: 2335d...762
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Er 17.mai avlyst?? Ikke her iallfall😊 Det blir i år, som i fjor, pynting, leker, grilling med venner, kake og stas. Ingen må komme og si at 17.mai er avlyst🥳 Anonymkode: 2335d...762 Bunads17-mai er avlyst for min del, faktisk av to grunnar, eg likar å tenkje at den viktigaste grunnen er covid - 19, men sidan eg faktisk ikkje får den på meg hadde eg vel gjerne måtte gått uten uansett. Heimelaga tog, pølse, venner og kake skal vi ha altså!!Og is i massevis, då er det jo ekstra kjekt å ikkje vere hemma av ein trang bunad👍🤩 (men neste år, ja neste år er nok bunaden så romsleg at eg likevel kan ete masse is, faktisk) Anonymkode: d0b73...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå