Gå til innhold

Inspirert: nokon du kjenner har sett nicket ditt på dib

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du at ho skal fortelle deg at ho veit, eller er det mest behageleg at ho berre held heilt kjeft og ikkje seier det til verken deg eller nokon andre? Eg hadde sett pris på å vite at eg var "avslørt" trur eg.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt tenkes😊 Jeg skriver lite revolusjonerende og ikke mye. Hadde ikke gjort meg noe om noen kjente meg igjen 

Anonymkode: 739a8...cf3

Skrevet

I mine tidligere dager her fikk jeg melding fra en god venninne som lurte på om jeg var Kira 😊 Helt fint at hun spurte, og tenker at det jeg skriver her er så lite interessant og kontroversielt at det er helt greit hvis noen venninner avslører meg. Jeg var heller ikke så god på nettvett da jeg logget inn her første gangene 🥴

Skrevet

Jeg er litt usikker, men jeg tror jeg hadde syntes det var best at hun sa det til meg, sånn privat. Nest best ville vært om hun holdt munn og ikke sa noe. Hvis hun valgte å oute meg i en tråd ville det ha vært ille.

Skrevet

Jeg tror jeg ville satt pris på at hun sa det. Det hadde jo betydd at jeg hadde lagt igjen litt for mye gjenkjennbar info her, og det er det jo greit å vite, slik at en kan fikse det.

Skrevet

Min venninne vet mitt nick og jeg hennes. Vi skriver ikke mye her da, men vi leser. Og diskuterer dette forumet litt. 😊

Skrevet
Tante Hufsa skrev (5 minutter siden):

Min venninne vet mitt nick og jeg hennes. Vi skriver ikke mye her da, men vi leser. Og diskuterer dette forumet litt. 😊

Men viss eg hadde bestemt meg for å fortelle hadde det jo sjølvsagt vore heilt greit. Men føler meg friare når eg har denne hemlegheita heilt for meg sjølv. Og ville nok bytta nick om eg skjønte at nokon visste kven eg er. Ikkje fordi eg er så annleis i verkelegheita men fordi det ville vore vanskelegare å svare i trådar, bruke eigne og andre sine erfaringar, eg er nok ganske privat av meg eigentleg. 

Skrevet
Syngensang skrev (31 minutter siden):

Men viss eg hadde bestemt meg for å fortelle hadde det jo sjølvsagt vore heilt greit. Men føler meg friare når eg har denne hemlegheita heilt for meg sjølv. Og ville nok bytta nick om eg skjønte at nokon visste kven eg er. Ikkje fordi eg er så annleis i verkelegheita men fordi det ville vore vanskelegare å svare i trådar, bruke eigne og andre sine erfaringar, eg er nok ganske privat av meg eigentleg. 

Gjelder det også hvis du får gode venner gjennom dette forumet? 

Skrevet
Kira skrev (2 timer siden):

Gjelder det også hvis du får gode venner gjennom dette forumet? 

Nei, det blir jo noko anna😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...