Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg går til behandling hos kiropraktor, og jeg har falt helt for han. Jeg ønsker ikke å bytte behandler, for han er en god behandler og vi har god kjemi. Blir det for gale, bør jeg selvsagt bytte, men jeg er så fornøyd med han som behandler og den oppfølgingen jeg får. Han er profesjonell og gjør jobben sin. Det er hos meg problemene ligger. Hvordan blir kvitt/undertrykke de følelsene jeg har? Anonymkode: b2f04...f07
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Det du beskriver, er veldig vanlig. ❤️Har en kiropraktor selv, jeg ble nesten forelsket! Jeg ble så betatt og rar. Kunne nesten forlatt mannen for han. Men!! Det er jo fordi endelig er det en som forstår, skjønner, hjelper meg, er hyggelig, lytter og ser meg. Han har gitt meg mange komplimenter. Veldig støttende. Han sier han blir glad for å se meg. Ikke så rart man blir glad og betatt da. Jeg er mye syk, så jeg føler meg ganske sårbar. Sulten på kjærlighet. Så fikk jeg det litt bedre, og nå skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på! Mannen min er god han, det var følelsen jeg savnet. Av at noen gir meg mye oppmerksomhet. Stakkars kiropraktor, han ville bare hjelpe og være grei. Har fått slike"følelser " for lege og fysioterapeut også. 🙈 Men har holdt det for meg selv, selvfølgelig. Anonymkode: 4fb40...b30
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Det du beskriver, er veldig vanlig. ❤️Har en kiropraktor selv, jeg ble nesten forelsket! Jeg ble så betatt og rar. Kunne nesten forlatt mannen for han. Men!! Det er jo fordi endelig er det en som forstår, skjønner, hjelper meg, er hyggelig, lytter og ser meg. Han har gitt meg mange komplimenter. Veldig støttende. Han sier han blir glad for å se meg. Ikke så rart man blir glad og betatt da. Jeg er mye syk, så jeg føler meg ganske sårbar. Sulten på kjærlighet. Så fikk jeg det litt bedre, og nå skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på! Mannen min er god han, det var følelsen jeg savnet. Av at noen gir meg mye oppmerksomhet. Stakkars kiropraktor, han ville bare hjelpe og være grei. Har fått slike"følelser " for lege og fysioterapeut også. 🙈 Men har holdt det for meg selv, selvfølgelig. Anonymkode: 4fb40...b30 Takk! 💞 Jeg er klar over alt det du skriver, selv om jeg prøver å ignorere de logiske årsakene til hvorfor jeg føler slik jeg gjør! 😅 Jeg ønsker ikke å føle det, men jeg klarer ikke stoppe. Ikke har jeg en mann heller, så ikke noe ekteskap/samboerskap som kan bli ødelagt heller. Hadde kanskje vært enklere da, hatt noe som «holdt meg tilbake». Anonymkode: b2f04...f07
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Hva er problemet med at han knekker deg opp mens du har følelser? Anonymkode: 1c9b1...6fd
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 Viktig å huske alt det hun over her, som hadde opplevd det samme, skrev. Og i tillegg kan du jo forsøke å minne deg selv på at terapeuter bare er vanlige mennesker de også - som også innebærer dårligere sider eller uvaner. Ta heller med deg det du lærer av dette, du lærer noe om hva du ønsker i et forhold av omtanke og oppmerksomhet, det å bli sett - men da en omtanke og oppmerksomhet som ikke bare er profesjonell, men fordi du da har en mann som også er glad i deg og bryr seg og som ser deg. Anonymkode: 40d4c...3a5
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Undertrykking av følelser fungerer aldri. Råder deg til å heller bare anerkjenne dem - for deg selv, vel å merke. Si til deg selv: Kiropraktoren min er dødskjekk! Jeg liker han, jeg vil ligge med ham og gifte meg med ham. Jeg skal selvsagt aldri fortelle ham det, men det er deilig å tenke på. 😉 Anonymkode: 45671...087
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Jeg har dødskjekk fastlege og kiropraktor. Begge på min alder. Jeg er singel, de er gift med barn. Jeg får ofte besøk av dem i fantasiene mine 😉 Anonymkode: d9356...8cc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Takk for svar folkens! 💞 Jeg ønsker å bli kvitt følelsene, fordi det forstyrrer meg under behandling. Mitt fokus er mer på han, enn på det å blir frisk, hvis det gir mening! 😅 Det er herlig å tenke på han, men det blir litt mye. Anonymkode: b2f04...f07
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2021 #9 Skrevet 11. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Takk for svar folkens! 💞 Jeg ønsker å bli kvitt følelsene, fordi det forstyrrer meg under behandling. Mitt fokus er mer på han, enn på det å blir frisk, hvis det gir mening! 😅 Det er herlig å tenke på han, men det blir litt mye. Anonymkode: b2f04...f07 Jeg svarte over. Men hver gang jeg leser "forelsket i kiropraktoren" (har vært flere i løpet av noen år), så tenker jeg på en jeg kjenner som er kiropraktor. Han er en utrolig flott mann og veldig jordnær og oppmerksom og omtenksom. Alltid veldig profesjonell i jobben sin. Opp gjennom årene har det vært utallige kvinner som har vært forelsket i ham. Bare han tar en tur ut med kompiser får han ofte damer etter seg som nekter å gi slipp, til hans store fortvilelse. Men han er virkelig en en-kvinnes-mann, og slik har han alltid vært. Han har vært lykkelig med sin kone i mange år. Når han er i et forhold er det kun den dama som gjelder, ingen andre, og han føler ubehag over at mange kvinner ikke respekterer det. Kjenner fire andre mannlige kiropraktorer rimelig godt også, og de er faktisk omtrent samme typene, om enn ikke så flotte som den første, bare at de ikke har like mange beundrerinner etter seg. Men stødige, trofaste, gode menn. Om kiropraktoren du går til er i et forhold, kanskje du kan greie å roe tankene dine litt med det - at du unner ham å være i det forholdet han er i nå hvis det er godt. Anonymkode: 40d4c...3a5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 Ikke sikkert du egentlig er forelska heller. Men settingen som trigger. Han er mann, han lytter, han ser deg, han tar på deg og får deg til å føle deg bedre. Det er det klassiske jeg-blir-sett som er greia. Så lenge du ikke agerer på det så er det vel bare krydder i hverdagen. En av mine beste kompiser fra barndommen er kiropraktor og manuellterapeut. Han er veldig kjekk og den omsorgsfulle fine personligheten hans har tiltrukket seg mange kvinner. Han er hele pakka liksom. Anonymkode: 1ec05...140
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 Du kan jo evt bytte kiropraktor... Anonymkode: 764d5...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå