Anonym bruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Kan jeg ikke få så mye opp på facebook uten og blokkere og fjerne som venn? er 4-5 venner der som jeg er litt lei av, de legger ut så mye rart og 2 av dem tar bilder av hunden sin hver dag, begynner og bli lei Anonymkode: 01ffb...866
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Kan man ikke trykke på «slutt å følge» når du går inn på profilen deres tro? Jeg har gjort det med noen - en av disse har slettet meg i ettertid så vet ikke om man får beskjed om dette eller om det var andre årsaker. Vi hadde uansett ikke lenger noe med hverandres liv å gjøre så kan like gjerne være derfor. Anonymkode: 0ba08...d52
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Du må trykke på de tre prikkene ved et av innleggene deres så får du opp flere alternativer. Bl.a slutt å følge men fortsett å være venner. Jeg har trykket på den noen ganger, det er snakk om foreldre i klassen til noen av ungene mine som legger ukritisk ut innlegg etter innlegg som jeg er helt uinteressert i. Bl.a hun som flere ganger om dagen legger ut bibelvers, religiøse dikt osv. Tror ikke de får beskjed om at jeg ikke følger innleggene deres lenger... Men du kan vel slumre dem også, ha en måned uten innlegg fra dem uten å slette de som venn. Anonymkode: 7a3b8...acb
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Tusen takk for tips 3 av de er veldig mot korona , de støtter trump og putin og de legger ut når det er politi kontroller, noe jeg mener er hull i hode Anonymkode: 01ffb...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå