Gå til innhold

Du handler noe på en bensinstasjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke drivstoff. Hvor parkerer du? 

Anonymkode: 916b2...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en av parkeringsplassene

Anonymkode: 55ff7...434

Skrevet

På parkeringsplassen

Anonymkode: 910f4...a17

Skrevet

Som regel rett ved siden av inngangsdøren hvis det ikke står noen der fra før av.

Anonymkode: 2c5ab...615

Skrevet

Rett utenfor eller så nært som mulig. Aldri foran ei av pumpene. 

Skrevet

På en av parkeringsplassene selvsagt. 

Skrevet

På parkeringsplassen.

Skrevet

Så sant det er oppmerket parkering er det førsteplassen for parkering. 

Men dersom ikke oppmerket så står jeg forran pumpene, da jeg en gang fikk parkeringsbot. 

Anonymkode: fd17a...4b5

Skrevet

Oppmerket parkeringsplass. Hvis det ikke er merket plass parkerer jeg der jeg med minst sannsynlighet havner i veien for noen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Så sant det er oppmerket parkering er det førsteplassen for parkering. 

Men dersom ikke oppmerket så står jeg forran pumpene, da jeg en gang fikk parkeringsbot. 

Det er tilpass for deg. 

Det er så irriterende å måtte stå å vente for å fylle drivstoff fordi enkelte idioter driter i alle andre enn seg selv. Det er alltid parkering på en bensinstasjon, merket eller ikke. 

Skrevet

Alle andre steder enn foran pumpene. Jeg etterstreber jo alltid å parkere der jeg står minst mulig i veien for andre. 

Det var et rart spørsmål?

Anonymkode: 28393...959

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Alle andre steder enn foran pumpene. Jeg etterstreber jo alltid å parkere der jeg står minst mulig i veien for andre. 

Jeg synes ikke det var så rart spørsmål. Ser stadig folk på den nærmeste stasjonen her som parkerer foran inngangen og stenger for minst 1, men gjerne 2 pumper uten å bry seg nevneverdig om det. Det står "ikke parker her" malt på asfalten, men der parkerer de.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ikke rart i det hele tatt. Finnes mange idioter her... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes ikke det var så rart spørsmål. Ser stadig folk på den nærmeste stasjonen her som parkerer foran inngangen og stenger for minst 1, men gjerne 2 pumper uten å bry seg nevneverdig om det. Det står "ikke parker her" malt på asfalten, men der parkerer de.

Slike folk kalles idioter og ikke vanlig folk. 

Anonymkode: 29f6e...3a2

Skrevet

Kjører elbil. Savner IKKE pumpene, kjenner jeg! 😀 Lader kun i egen garasje. Livet ble enkelt med den bilen. 

Anonymkode: 0ab4c...cbb

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Kjører elbil. Savner IKKE pumpene, kjenner jeg! 😀 Lader kun i egen garasje. Livet ble enkelt med den bilen. 

Anonymkode: 0ab4c...cbb

Hva har dette med tråden å gjøre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva har dette med tråden å gjøre? 

Nei, når tråden handler om idioter som parkerer foran pumpene istedenfor på en parkeringsplass når de bare skal stikke innom bensinstasjonen for å kjøpe boller, da har dette noe med tråden å gjøre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, når tråden handler om idioter som parkerer foran pumpene istedenfor på en parkeringsplass når de bare skal stikke innom bensinstasjonen for å kjøpe boller, da har dette noe med tråden å gjøre. 

Nei

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er tilpass for deg. 

Det er så irriterende å måtte stå å vente for å fylle drivstoff fordi enkelte idioter driter i alle andre enn seg selv. Det er alltid parkering på en bensinstasjon, merket eller ikke. 

Jeg leser at hun fikk bot når hun ikke sto foran pumpene, så h is det ikke er merkede parkeringsplasser parkerer hun foran pumpene... 

Anonymkode: 076cb...f7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Elbiler kan parkere foran pumpene de også. Det ser man stadig vekk

Anonymkode: 910f4...a17

Skrevet

Jeg parkerer ikke. 

Anonymkode: 5e3d5...4a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 10.5.2021 den 14.09):

Det er tilpass for deg. 

Tror du må lese en gang til.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...