Gå til innhold

Underskrift fra vitner på separaskonsøknad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På separasjonsøknad så skal det være underskrift fra to vitner, kan disse være familie? Kan jeg fylle ut min del av skjemaet, inkl vitneunderskrifter, om ta med til meklingen?

Anonymkode: c14ae...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert ta det med til meklingen, du tenker for å få far til å skrive under der?

Jeg ville ikke levert den fra meg, for om konfliktnivået er så høyt kommer han neppe til å sende det inn.

Ville sendt inn digitalt og prøvd å få han til å gjøre det samme, eller få han til å skrive under der.

Anonymkode: 7bc9d...414

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du kan sikkert ta det med til meklingen, du tenker for å få far til å skrive under der?

Jeg ville ikke levert den fra meg, for om konfliktnivået er så høyt kommer han neppe til å sende det inn.

Ville sendt inn digitalt og prøvd å få han til å gjøre det samme, eller få han til å skrive under der.

Ja, konfliktnivået er høyt. Digitalt; da får vitner link på sms? Står i brev fra meklingsadvokat at man kan ta med eget skjema, eller få et der.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, konfliktnivået er høyt. Digitalt; da får vitner link på sms? Står i brev fra meklingsadvokat at man kan ta med eget skjema, eller få et der.

Men da er det vel snakk om meklingsskjema? Det må sendes med seperasjonssøknaden for at den skal bli godkjent.

Om mannen nekter å skrive under kan du sende inn seperasjonssøknad likevel, da vil de ta kontakt med far for å få de til å skrive under, men søknadstiden vil bli en del lenger så det beste er jo om han skriver under.

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Men da er det vel snakk om meklingsskjema? Det må sendes med seperasjonssøknaden for at den skal bli godkjent.

Om mannen nekter å skrive under kan du sende inn seperasjonssøknad likevel, da vil de ta kontakt med far for å få de til å skrive under, men søknadstiden vil bli en del lenger så det beste er jo om han skriver under.

Han skriver nok under. Bør jeg ta med separasjonsøknad med ferdig utfylt, inkl fra vitner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...