Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei! Jeg har fått ei ny venninne som jeg har kjent i et par måneder. Vi har blitt veldig gode venner på den korte tiden og går mye sammen. Nå skal venninna mi på en utredning på sykehuset og skal være borte i nesten to uker. Jeg vet at hun gruer seg litt til utredningen og til å være borte fra familie og venner. Tenkte derfor å kjøpe en gave til henne før hun reiser, for å muntre henne opp. Problemet er at jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Er det noen her som har forslag? Anonymkode: 74e30...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Så koselig at du vil støtte henne på denne måten Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men godt lesestoff er alltid kjekt å ha på sykehus. Gjerne en god bok (finnes en del billigere i pocket-variant). Kryssord og en blyant kan også være kjekt. Om hun strikker kan du enten gi henne garn eller høre om hun vil strikke noe for deg. Min erfaring med sykehus har gjort at jeg alltid må ta med meg mer å spise, så jeg har alltid med meg f.eks. mandler og nøtter (lager ofte hjemme på forhånd, med litt olje på og salt og krydder og 10 minutter inn i stekeovnen på 200 grader). Og litt mørk sjokolade. Tar ikke mye plass og holder seg i romtemperatur. Ellers er det ofte godt å ha et sjal å ha rundt skuldrene, for kan av og til være litt vanskelig å regulere temperatur. Og en pakke gode ørepropper Anonymkode: 509bc...344
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Så koselig at du vil støtte henne på denne måten Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men godt lesestoff er alltid kjekt å ha på sykehus. Gjerne en god bok (finnes en del billigere i pocket-variant). Kryssord og en blyant kan også være kjekt. Om hun strikker kan du enten gi henne garn eller høre om hun vil strikke noe for deg. Min erfaring med sykehus har gjort at jeg alltid må ta med meg mer å spise, så jeg har alltid med meg f.eks. mandler og nøtter (lager ofte hjemme på forhånd, med litt olje på og salt og krydder og 10 minutter inn i stekeovnen på 200 grader). Og litt mørk sjokolade. Tar ikke mye plass og holder seg i romtemperatur. Ellers er det ofte godt å ha et sjal å ha rundt skuldrene, for kan av og til være litt vanskelig å regulere temperatur. Og en pakke gode ørepropper Anonymkode: 509bc...344 Tusen hjertelig takk for mange gode tips🤩 Anonymkode: 74e30...cf0
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Lipsyl er et must på sykehus, noen gode varme sokker kanskje i i sånn "pusestoff" , noe kjekt å lese i, noe å tygge på, håndkrem, ørepropper, eller gavekort på restaurant så kan hun ha noe å glede seg til. Anonymkode: 7a7a7...c05
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tusen hjertelig takk for mange gode tips🤩 Anonymkode: 74e30...cf0 Jeg kom på en ting til. Om du ikke kjøper det til henne, så tips henne om at hun bør skaffe seg crocs før hun drar. Mener jeg ble tipset om det her inne selv for noen år siden, og det tipset var gull verdt. Da er det enkelt å tråkke inn i dem når hun står opp om morgenen, slipper å tråkke rett på gulvet med bare føtter. Mest trolig må hun dele rom med noen, og det betyr å dele bad også. Da er det veldig kjekt å kunne ha på seg crocsene i dusjen også! De er ikke dyre heller. Anonymkode: 509bc...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå