Gå til innhold

Beste lydbok-app?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt helt hektet på lydbok, og har til nå brukt bibliotekenes egne lydbok-apper. De har begrensninger på lån, og begrenset antall lydbøker for lån. 

Så nå lurer jeg på lydbok-apper som storytel og fabel etc. Er det noen som har erfaring med disse, evt andre apper? Mtp utvalg, mulighet for å høre offline,  kvalitet på appen/muligheter i appen.

 

På forhånd takk.

Anonymkode: cb0fc...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Storytel i hvert fall. Enkelt å laste ned til offline, stort utvalg og grei pris. Jeg elsker lydbøker, fint å ha når jeg må gjøre kjedelige ting som å støvsuge og lage mat, og kjekt å ha på når jeg vil strikke ting der jeg må følge godt med på mønsteret. Hvis du liker Harry Potter, er det vel verd å få med seg Stephen Fry sin innlesing, helt herlig!

Anonymkode: a0c3f...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok litt an på hva slags bøker du liker. Hei har brukt Storytel mye, så mye at jeg er par ganger hatt vurdert å bytte til fabel, men mitt inntrykk er at de har veldig mye krim, som jeg ikke er så glad i. Så jeg har beholdt Storytel og er fortsatt fornøyd. 

Anonymkode: 59ab1...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😊 Jeg liker krim, men blir lei det i de periodene jeg leser mye. Med bibliotek-appen har jeg hørt mye forskjellig, som jeg aldri hadde funnet på å lese i bokform. Så kanskje storytel kan være noe for meg da. Er jo ikke værre enn at det er mulig å bytte etterhvert.

Noen som har erfaring med andre?

HI

Anonymkode: cb0fc...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...