Gå til innhold

Beste lydbok-app?

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt helt hektet på lydbok, og har til nå brukt bibliotekenes egne lydbok-apper. De har begrensninger på lån, og begrenset antall lydbøker for lån. 

Så nå lurer jeg på lydbok-apper som storytel og fabel etc. Er det noen som har erfaring med disse, evt andre apper? Mtp utvalg, mulighet for å høre offline,  kvalitet på appen/muligheter i appen.

På forhånd takk.

Anonymkode: cb0fc...c91

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144417332-beste-lydbok-app/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med Storytel i hvert fall. Enkelt å laste ned til offline, stort utvalg og grei pris. Jeg elsker lydbøker, fint å ha når jeg må gjøre kjedelige ting som å støvsuge og lage mat, og kjekt å ha på når jeg vil strikke ting der jeg må følge godt med på mønsteret. Hvis du liker Harry Potter, er det vel verd å få med seg Stephen Fry sin innlesing, helt herlig!

Anonymkode: a0c3f...ee3

Det kommer nok litt an på hva slags bøker du liker. Hei har brukt Storytel mye, så mye at jeg er par ganger hatt vurdert å bytte til fabel, men mitt inntrykk er at de har veldig mye krim, som jeg ikke er så glad i. Så jeg har beholdt Storytel og er fortsatt fornøyd. 

Anonymkode: 59ab1...1a1

Takk for svar😊 Jeg liker krim, men blir lei det i de periodene jeg leser mye. Med bibliotek-appen har jeg hørt mye forskjellig, som jeg aldri hadde funnet på å lese i bokform. Så kanskje storytel kan være noe for meg da. Er jo ikke værre enn at det er mulig å bytte etterhvert.

Noen som har erfaring med andre?

HI

Anonymkode: cb0fc...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...