Gå til innhold

Noen med god peiling på sletting i messenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det påstås at man kun kan slette meldinger som man har sendt, men kun hos seg selv, slik at da har motparten meldingene som jeg  har sendt, men etter at jeg slettet en person fra facebook , så er faktisk hele samtalenpå messenger  , fra  min innboks, selv om jeg ikke har vært inne å slettet. Hvordan er det egentlig mulig ? 

Anonymkode: 26d5b...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Messenger er messenger, Facebook er Facebook. Du kan ha messenger uten å ha Facebook. Det er ingen sammenheng. Og med mindre du ikke har slettet noe i messenger vil det jo fortsatt være der. 

Anonymkode: c6c15...803

Skrevet

Hvis du har blokkert personen, eller den har blokkert deg, vil samtalen bli borte, tror jeg.... 🤔 

Anonymkode: eb62e...7f6

Skrevet

Jeg har blitt blokkert av moren til en i klassen til eldste. Samtalen er fremdeles synlig, men hun er ikke tilgjengelig for å bli sendt melding til.. 

Anonymkode: 000b1...788

Skrevet

Det er jo bra at det er sånn. Har man først sendt noen en melding, så har man sendt en melding. Sender du meg et brev, er det borte for deg, men jeg har det. Sender du meg en sms, har du gjort det, du kan ikke slette den igjen.  Hvorfor mener du at det skal være annerledes i messenger?

Takk og pris for at det ikke er sånn, sender man noe må man kunne stå for det etterpå. 

Anonymkode: e0bea...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...