Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Hun jenta som er «frue» på gården de gjemmer seg i første episode. Er det datteren Hannah? Siden hun sier på slutten av episoden «love you to, Banana». Har tydeligvis glippet på noe i første episoden 🙈 Anonymkode: d8fe8...d99
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Hannah er delvis mørk . Siden faren er afro-amerikaner. I 2.episode tror jeg det er. Så legger hun seg sammen June i senga og sier ILove you. Så svarer June i love you to banana Anonymkode: 361d0...d22
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 prikkete_kjole skrev (Akkurat nå): Nei. Ok, da har jeg ikke gått glipp av noe. Laget middag mens jeg så den og var litt til og fra, når hun sa det på slutten tenkte jeg bare «hæ»? 😂😂😂 Anonymkode: d8fe8...d99
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Nei. Men hub er bare 14-15 år. Noen få år eldre enn Hannah. June ser Hannahs fremtid i henne. Anonymkode: d55ab...beb
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Skuespilleren (McKenna Grace) er forøvrig faktisk født i 2006, jeg holdt på å dåne da jeg leste det. Så ung. Så utrolig dyktig. Anonymkode: 6fec6...ae8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Ok, da har jeg ikke gått glipp av noe. Laget middag mens jeg så den og var litt til og fra, når hun sa det på slutten tenkte jeg bare «hæ»? 😂😂😂 Anonymkode: d8fe8...d99 Det er jo fordi hun må si noe tilbake, men istedenfor å si det til henne, sier hun det egentlig til datteren sin. Var ikke det ganske åpenlyst? Anonymkode: 3e3da...069
Bondejenta&lillegutt Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Noen som har sett episode 5? Omg, skal ENDELIG June få kommet seg i sikkerhet.. faen at vi må vente en HEL uke på neste episode 🤯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå