Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Hei . Jeg fiikk tilbud sommerjobb og takket ja. Men jeg fikk annen tilbud som midlertidig fast ansatt (6mnd) på annet sted ,er det seint å si opp sommerjobben,skulle starter sommerjobbene i june Anonymkode: 6efd8...ff8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hei . Jeg fiikk tilbud sommerjobb og takket ja. Men jeg fikk annen tilbud som midlertidig fast ansatt (6mnd) på annet sted ,er det seint å si opp sommerjobben,skulle starter sommerjobbene i june Anonymkode: 6efd8...ff8 Nei, det går nok helt greit. Gi beskjed så snart du kan, klart du må ta den som gir deg lengst ansettelse. Har du skrevet kontrakt? Anonymkode: 8442b...9b0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Hei takk at du svarer,nei skulle ha skrivet kontrakten neste uka på tirsdag Anonymkode: 6efd8...ff8
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Det er irriterende for arbeidsgiver og du kan svekke din mulighet for å få jobb der senere, men ellers er det ikke noe problem. Anonymkode: 98bee...34f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Det er som regel mange om beinet på sommerjobbene så den arbeidsgiveren kan nok bare gå til neste på lista. Si ifra med en gang, og beklag deg så mye selvfølgelig. Anonymkode: 3dfe4...d59
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Jeg ville kontaktet sommerjobben mandag og sagt ifra. Takk for at du fikk tilbudet om jobben, og at du hadde gledet deg veldig til å begynne, men at du beklager at du nå likevel må si den fra deg siden du har fått tilbud om en fast stilling i seks måneder fremover. De fleste forstår det i dag. Og som nevnt over, det er mange som ønsker seg sommerjobb, så det er nok ikke noe problem. Lykke til med ny jobb Anonymkode: d15ab...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå