Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Trenger en trist film. Nå! Tips? Anonymkode: ea433...da2
Mammitilfire Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 My girl, Sophie’s choice, pay it forward, la vita e Bella, one day, the fault in our stars, my sisters keeper, Sarah’s key, last Christmas, the boy in the striped pyjamas, what Maisie knew, bridge to terabithia.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 "After the Promise." Har ikke sett den siden jeg var barn, men den var helt grusomt trist. Vet ikke om det er mulig å få tak i den raskt. "Atonement". Når du ikke trodde den kunne bli tristere, så ble den det... Anonymkode: 0b536...c10
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Trenger en trist film. Nå! Tips? Anonymkode: ea433...da2 Til dere som bare må se en trist film, hvorfor? Er det for å sitte å gråte? Er nok noe rart i hodene på dere som tenker sånn... Anonymkode: dc58e...f3e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Til dere som bare må se en trist film, hvorfor? Er det for å sitte å gråte? Er nok noe rart i hodene på dere som tenker sånn... Anonymkode: dc58e...f3e Nei det er det ikke. Det er faktisk anbefalt, spesielt for mennesker som sliter med å gråte. Det kan være hemmende å ikke få ut gråten og det å trigge den med noe man vet kan fungere er smart. Tenker kanskje heller det er noe rart i hodet ditt som ikke klarer å forstå at mennesker er ulike. Anonymkode: fbe55...f3a
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Tegnefilmen Scruffy. Jeg hylgrein og klarer enda ikke å se den som voksen. Anonymkode: 11d85...5c0
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei det er det ikke. Det er faktisk anbefalt, spesielt for mennesker som sliter med å gråte. Det kan være hemmende å ikke få ut gråten og det å trigge den med noe man vet kan fungere er smart. Tenker kanskje heller det er noe rart i hodet ditt som ikke klarer å forstå at mennesker er ulike. Anonymkode: fbe55...f3a Jeg kjøper ikke den teorien... Vet at folk er ulike, har da ingenting med det å gjøre. Anonymkode: dc58e...f3e
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #9 Skrevet 7. mai 2021 Rabbi proof fence, sann historie om aboriginene. Anonymkode: a116c...dfb
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Rabbi proof fence, sann historie om aboriginene. Anonymkode: a116c...dfb Rabbit, stavekontroll herk. Anonymkode: a116c...dfb
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 My Sister ceeper. Orka ikke se hele. Anonymkode: b0a03...01f
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Trenger du å se hele filmer da? Det er bare til å se slikt som dette: Ellers har du også dokumentaren "Australias skam". Se den og gråt. https://www.abc.net.au/4corners/australias-shame-promo/7649462 Anonymkode: 2835b...65d
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Dancer in the dark, boys don’t cry. Anonymkode: 44562...897
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 Seaspiracy på Netflix. Det er dog ingen film, men du gråter definitivt. Delfiner som med vilje henrettes i Japan fordi "de er årsaken til mindre fisk i havet". At dette ikke stoppes Anonymkode: 265e7...172
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Trenger du å se hele filmer da? Det er bare til å se slikt som dette: Ellers har du også dokumentaren "Australias skam". Se den og gråt. https://www.abc.net.au/4corners/australias-shame-promo/7649462 Anonymkode: 2835b...65d Anonymkode: 13c0e...532
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Til dere som bare må se en trist film, hvorfor? Er det for å sitte å gråte? Er nok noe rart i hodene på dere som tenker sånn... Anonymkode: dc58e...f3e Deg det er noe rart med...... Anonymkode: 8533e...3c3
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg kjøper ikke den teorien... Vet at folk er ulike, har da ingenting med det å gjøre. Anonymkode: dc58e...f3e Helt greit at du ikke kjøper den, men det sier i grunnen mest om deg. Anonymkode: fbe55...f3a
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #19 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg kjøper ikke den teorien... Vet at folk er ulike, har da ingenting med det å gjøre. Anonymkode: dc58e...f3e Fantastisk 😂 Anonymkode: f0a31...d03
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #20 Skrevet 8. mai 2021 Miss you already. Ligger på tv2 sumo. Veldig bra og trist film med Drew Barrymore. Anonymkode: d0d0d...cfa
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #22 Skrevet 9. mai 2021 Ps. I love you Hope last song Still belive Forever my girl Anonymkode: 1d3ec...ce3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2021 #23 Skrevet 9. mai 2021 miracle of cell no 7 Anonymkode: 1d3ec...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå