Gå til innhold

Trist film....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en trist film. Nå! Tips?

Anonymkode: ea433...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terminator 2

Anonymkode: dc58e...f3e

Skrevet

My girl, Sophie’s choice, pay it forward, la vita e Bella, one day, the fault in our stars, my sisters keeper, Sarah’s key, last Christmas, the boy in the striped pyjamas, what Maisie knew, bridge to terabithia.

Skrevet

"After the Promise." Har ikke sett den siden jeg var barn, men den var helt grusomt trist. Vet ikke om det er mulig å få tak i den raskt. 
"Atonement". Når du ikke trodde den kunne bli tristere, så ble den det... 

Anonymkode: 0b536...c10

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Trenger en trist film. Nå! Tips?

Anonymkode: ea433...da2

Til dere som bare må se en trist film, hvorfor? Er det for å sitte å gråte? Er nok noe rart i hodene på dere som tenker sånn... 

Anonymkode: dc58e...f3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Til dere som bare må se en trist film, hvorfor? Er det for å sitte å gråte? Er nok noe rart i hodene på dere som tenker sånn... 

Anonymkode: dc58e...f3e

Nei det er det ikke. Det er faktisk anbefalt, spesielt for mennesker som sliter med å gråte. Det kan være hemmende å ikke få ut gråten og det å trigge den med noe man vet kan fungere er smart.

Tenker kanskje heller det er noe rart i hodet ditt som ikke klarer å forstå at mennesker er ulike.

Anonymkode: fbe55...f3a

Skrevet

Tegnefilmen Scruffy. Jeg hylgrein og klarer enda ikke å se den som voksen.

Anonymkode: 11d85...5c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei det er det ikke. Det er faktisk anbefalt, spesielt for mennesker som sliter med å gråte. Det kan være hemmende å ikke få ut gråten og det å trigge den med noe man vet kan fungere er smart.

Tenker kanskje heller det er noe rart i hodet ditt som ikke klarer å forstå at mennesker er ulike.

Anonymkode: fbe55...f3a

Jeg kjøper ikke den teorien... Vet at folk er ulike, har da ingenting med det å gjøre. 

Anonymkode: dc58e...f3e

Skrevet

Rabbi proof fence, sann historie om aboriginene.

Anonymkode: a116c...dfb

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Rabbi proof fence, sann historie om aboriginene.

Anonymkode: a116c...dfb

Rabbit, stavekontroll herk.

Anonymkode: a116c...dfb

Skrevet

My Sister ceeper. Orka ikke se hele. 

Anonymkode: b0a03...01f

Skrevet

A star is born.

Anonymkode: e224f...232

Skrevet

Dancer in the dark, boys don’t cry.

Anonymkode: 44562...897

Skrevet

Seaspiracy på Netflix. Det er dog ingen film, men du gråter definitivt. Delfiner som med vilje henrettes i Japan fordi "de er årsaken til mindre fisk i havet". At dette ikke stoppes

Anonymkode: 265e7...172

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Til dere som bare må se en trist film, hvorfor? Er det for å sitte å gråte? Er nok noe rart i hodene på dere som tenker sånn... 

Anonymkode: dc58e...f3e

Deg det er noe rart med......

Anonymkode: 8533e...3c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjøper ikke den teorien... Vet at folk er ulike, har da ingenting med det å gjøre. 

Anonymkode: dc58e...f3e

Helt greit at du ikke kjøper den, men det sier i grunnen mest om deg.

Anonymkode: fbe55...f3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg kjøper ikke den teorien... Vet at folk er ulike, har da ingenting med det å gjøre. 

Anonymkode: dc58e...f3e

Fantastisk 😂

Anonymkode: f0a31...d03

Skrevet

Miss you already. Ligger på tv2 sumo. Veldig bra og trist film med Drew Barrymore.

Anonymkode: d0d0d...cfa

Skrevet

Drageløperen

Anonymkode: c3e4d...f05

Skrevet

Ps. I love you

Hope

last song

Still belive

Forever my girl

Anonymkode: 1d3ec...ce3

Skrevet

miracle of cell no 7

Anonymkode: 1d3ec...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...