Gå til innhold

Erfaringer med biopsi av hovne lymfeknuter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært gjennom det? Jeg har tatt biopsi og venter på svaret. Og lurer på siden de valgte å ta biopsi etter ultralyden hva jeg kan forvente meg. De må jo tydeligvis ha funnet noe «farlig». To ulike steder på kroppen.

Anonymkode: 0524e...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg havnet på legevakten på grunn av dette, og ble sendt til sykehuset samme dag for prøver. De tok både ultralyd og biopsi, og alt var helt fint :) fikk svar etter en ukes tid på biopsien. Lykke til!

Anonymkode: b6234...6b3

Skrevet

Jeg har tatt biopsi av en lymfeknute på halsen, selve stikket var litt ubehagelig, men det gikk greit og det var bare en forstørret lymfeknute.

Anonymkode: 87682...5b9

Skrevet

Tok biopsi av en stor hoven lymfeknute på halsen da jeg var 17. Gikk helt fint og det viste seg at det ikke var noe mer. Har flere ganger i etterkant hatt skikkelig hovne lymfeknuter på kroppen. De går over etter et par uker/1mnd. Som regel får man slikt bare på den ene siden av kroppen om gangen (pga nervesystemet). Hvis det skjer på begge sider bør man være ekstra obs. Fint at du tok biopsi Hi.

Anonymkode: 24294...802

Skrevet

Så godt å høre det gikk bra med dere alle tre, takk for svar 🤗 Da krysser jeg fingrene for at det er det samme her. Jeg synes bare det var litt skummelt at det kom to steder på en gang. 

HI

Anonymkode: 0524e...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...