Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): Det er den👍🏻 Takk! syntes den så litt rar ut. Trodde den skulle være lik den andre streken. Like tydelig liksom. Så ble usikker, men har tatt noen strimler også. Strek der også, men ikke like sterk farge som kontrollstreken. Er det vanlig? Ikke brukt strimmeltest før, men ville teste flere ganger for å være sikker og da var strimmel mye rimeligere. Er de like sikre? Kjøpt to ulike typer, husker ikke navnet på pakken nå. Kjøpt på apoteket. Anonymkode: 24f9a...e36
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Er helt vanlig at teststrek er svakere enn kontrollstrek. Mine streker har aldri blitt sterke selv om jeg har vært 6-8 uker på vei ved testing. Anonymkode: b6361...717
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Jeg testet for moro skyld i uke 11. Da ble streken like sterk som kontrollen, elkers er det vanlig at de er svakere. Men din er absolutt positiv Anonymkode: b47c0...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå