Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg fikk mensen førrige onsdag, så ble ferdig med den på søndag. På onsdag denne uken merket jeg på kvelden at jeg fikk menssmerter eller murringer, men ikke så ille at jeg måtte ta smertestillende. Varte i ca en time og ga seg. Fikk litt innimellom i går også, og nå litt også. Er det vanlig å ha menssmerter murringer etter mens? Jeg begynner å bli litt bekymret og redd så ikke skrem meg, please. Anonymkode: c5d3f...693
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Sånn har jeg det også ofte. Har tenkt at det kan være noe med eggløsning? Anonymkode: c2343...ff4
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Sånn har jeg det også ofte. Har tenkt at det kan være noe med eggløsning? Anonymkode: c2343...ff4 Jeg ventet eggløsning om 4 dager, så kan hende det ja. Men synes at det er rart at dette ikke slipper taket, det er ikke så ille at jeg må ta Ibux men kjenner noe ubehag så å si hele tiden. Anonymkode: c5d3f...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå