Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Har sett noen innlegg her nå at folk blir blir beskyldt for både det ene og det andre. I svar blir de tillagt både meninger og handlinger de ikke har skrevet noe om. Det snakkes om dobbeltmoral, å passe sine egne saker, ikke bry seg med andre uansett om de bryter lover, drikker for mye, utsetter barn for omsorgssvikt osv. Om man er kritisk til skole/lærere, leger/helsevesen osv osv, så får man kritikk for det osv. Det må da være veldig mange her inne som lett lar seg krenke? Svarene i trådene sporer helt av, og et uskyldig spørsmål kan ta helt av. Det kan bli stygge personangrep. Hva er det egentlig med folk? Anonymkode: f8570...13b
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Du får ikke svar fordi det er så mange som føler seg truffet. 😂 Enig med deg. Jeg lurer på hvem disse folka er. Hvordan de er på privaten. Anonymkode: 4bf77...a57
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Dette forumet er noe for seg selv. Jeg har vært i snart 14 år, og det har vært sånn hele tiden. Men det er også alltid gode råd å få, og en del trivelige folk her. Og noe rein underholdning 😅. Anonymkode: 046ce...d14
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dette forumet er noe for seg selv. Jeg har vært i snart 14 år, og det har vært sånn hele tiden. Men det er også alltid gode råd å få, og en del trivelige folk her. Og noe rein underholdning 😅. Anonymkode: 046ce...d14 Dette stemmer ikke helt. Jeg har vært her like lenge og kanskje lenger også. Men, så ille som det er nå med kverulering, drittslenging og ufinheter har ikke det vært tidligere. Tidligere kunne du spørre om tips å råd uten å bli beskyldt for det utroligste. Det var mye mer humor og folk var mer støttende. Anonymkode: 8da39...591
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Det finnes noen som alltid må slenge litt. Men la de nå få liv til det. De har hele livet sitt her inne. De har ikke noe liv utenfor dette forumet, og de ønsker å fremstå som populære, velstående og vellykkede. La de få lov, de trenger det helt sikkert Anonymkode: 8906f...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå