Gå til innhold

4. klasse og snørr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 4. klassing som er litt snørrete. Ingen andre symptomer og fin form. I følge flytskjemaet til FHI kan han gå på skolen så lenge det bare er tett nese/rennende nese/snørr. Han trengte ikke testing. Milde symptomer og er lite smitte her vi bor.

Til helga er han invitert på overnatting hos en kamerat sammen med to kamerater til og gleder seg veldig. Er det innafor at han er med på dette? Eller bør han droppe det?

Anonymkode: 5f222...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bør snakke med de andre foreldrene. Kanskje synes de det er greit. Her jeg bor er det ganske mye smitte, men når noen blir forkjølet tror jeg ikke at det er Covid 19. Jeg ville likevel ikke hatt besøk av noen som var forkjølet. Jeg har f.eks. et barn som er til en del undersøkelser på sykehuset og med forkjølelse kompliserer det alt. Det er heller ikke sikkert vennene får en mild forkjølelse om de blir smittet selv om din gutt fikk det mildt. Men alle er forskjellig og er i forskjellige situasjoner. Med lite smitte hos dere er det ikke sikkert de andre foreldrene synes det gjør noe. Spesielt ikke om han har vært sammen med de andre guttene på skolen. Kanskje har det ingenting å si for dere hverdag om de blir forkjølet.

Anonymkode: 1fd34...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...